בוב דילן זוכה פרס נובל לספרות

חבר האקדמיה לפרס נובל בשטוקהולם: "בוב דילן לא מנומס ומתנשא"

/5

פט ווסטברג, אחד מחברי האקדמיה לפרס נובל בשטוקהולם, שבדיה, גינה את התנהגותו של בוב דילן, זוכה הפרס לספרות של השנה כ"בלתי מנומסת ומתנשאת", זאת לאחר שדילן לא הגיב לפניות האקדמיה מאז הוכרז כזוכה, ואף אינו עונה לטלפונים המגיעים מאנשיה. לא רק זאת, אלא שדילן כלל לא הגיב על הפרס לשום כלי תקשורת, ואף הסיר מאתר דף הבית שלו את המילים – “winner of the Nobel prize in literature”, המשפט היחיד שבו התייחס לזכייה.
ב-13 באוקטובר, היום בו הוכרז כזוכה בפרס נובל לספרות, הופיע בוב דילן בלאס וגאס. מעריצים שרצו לשמוע את תגובתו על הידיעה – התאכזבו. דילן לא אמר מילה על הזכייה.
הוא סיים את הערב בגרסת כיסוי לשירו של פרנק סינטרה “Why Try To Change Me Now?”, והיו מי שפירשו את הבחירה לסיים בשיר הזה כתשובה לזכייה.
באקדמיה בשבדיה עדיין לא יודעים אם דילן יגיע לקבל את הפרס ב-10 בדצמבר מידי מלך שבדיה. "זהו מצב חסר תקדים", אמר ווסטברג, שמזכיר שני מקרים בעבר: את הזלזול של אלברט איינשטיין באקדמיה לאחר שזכה בפרס נובל לפיסיקה ב-1921 ואת סירובו של ז'אן פול סארטר לקבל את פרס נובל לספרות ב-1964.

האם בוב דילן ראוי לזכיה בפרס נובל לספרות? 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

  1. האמירה של הקליפ מאוד בנלית לדעתי ומאוד מיינסטרים ולא פאנק חתרני כמו שהן עשו פעם וחבל. אני מציע לצפות בסרטון החדש של נטלי כהן וקסברג על הבחירות בארצות הברית, שם לדעתי האמירה הרבה יותר חזקה עמוקה ומקורית. זה נקרא "סרטן לנשיאות ארצות הברית" https://www.youtube.com/watch?v=p9Xyh_uMnx0&google_comment_id=z120tpozutzedpoia04cjhqizoz1tbdhdfw&google_view_type#gpluscomments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן