סילה בלאק

כוכבת השישים סילה בלאק הלכה לעולמה בגיל 72

/5

סילה בלאק Cilla Black,  כוכבת הפופ של שנות השישים מתה בגיל 72 בביתה במרבלה שבספרד. בין להיטיה הגדולים – Anyone Who Had A Heart  ו – You're My World. פול מקרטני הוציא אתמול הודעה מיוחדת בו הוא מביעה צער על מותה של מי שנולדה בעיר הולדתו, ליברפול: "היא הייתה נערה נפלאה שהצליחה להקסים את כולם באישיותה. נפגשתי איתה עוד כששימשה נערת מלתחה במועדון קאוורן בליברפול בו הופיעו הביטלס,  ועד לכל אותן פגישות  נהדרות איתה במשך השנים".
חמישים שנות קריירה הסתיימו עם מותה של בלאק, שראשיתן בתוכניות טלוויזיה כמו Blind Date ו – Surprise Surprise. מי שנולדה כפריסיליה ווייט בליברפול חלמה בנעוריה להיות זמרת פופ מצליחה. אמרגן מקומי בליברפול לקח אותה תחת חסותו והציג אותה כ – 'Swinging Cilla' במועדון "קזנובה" בעיר. היא שימש אז גם זמרת חימום של להקת "רורי סטורם וההוריקנס", קינגסייז טיילור וה – Dominoes and the Big Three.
אביה החתים אותה עם בראיין אפשטיין, אמרגן הביטלס ב-1963. אפשטיין הציג אותה בפני ג'ורג' מרטין, המפיק המוסיקלי של הביטלס, שסייע לה לחתום בחברת Parlophone. הסינגל הראשון שלה Love of the Loved נכתב ע"י פול מקרטני וג'ון לנון, ולמרות זאת הגיע רק למקום ה-35 במצעד הבריטי. הסינגל השני שלה Anyone Who Had a Heart, שנכתב ע"י ברט בכרך – טיפס למקומות הראשונים בבריטניה ובאירלנד. ב-1964, בלאק הוציאה את השיר היחיד שלה שהצליח בארה"ב – You're My World. בסך הכל היו לבלאק 11 להיטי טופ טן בין 1964 ל-1971.
פרט למוסיקה, בלאק פיחתה קריירה מצליחה בטלוויזיה.
סילה בלאק נישאה למנהלה בובי ויליס שנפטר ב-1999, ממנו נולדו שלושה בנים.

וידיאו: You've Lost The Lovin Feeling

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן