מוריסי

מוריסי יוצא נגד ה – Live Earth

/5

הזמר מוריסי, לשעבר סולנה של להקת הסמיתס, יוצא נגד מארגני הלייב ארת' Live Earth  בחודש יוני הקרוב, קונצרט בן 24 שעות של אמנים מכל רחבי העולם, שנועד להציל העולם מפני שינויי האקלים.
לייב ארת', מופע לכדור הארץ, הוא השם שניתן לארוע הפופ והרוק הנערך מאז ביולי 2007. מטרתו: להעלות את המודעות לשינויי אקלים מעשי ידי אדם – התחממות עולמית,  לעודד אנשים לחיות חיים  אקולוגיים יותר. למעלה מ-150 אמנים מרחבי העולם  מופיעים על מספר במות ביבשות שונות בעת ובעונה אחת.
המכתב שהוציא מוריסי מופנה אל  היזמים העומדים מאחורי האירוע, אל גור, לשעבר סגן נשיא ארה"ב וקווין וול. הטענה שלו: "מכירת בשר ומוצרי חלב באירוע שעוסק בשינויי האקלים בעולם הוא כמו למכור נשק למשרד המפקח על נשק"
כותב מוריסי: "כולנו יודעים שגידול בעלי חיים לצורך מזון הא שגורם לשינויי האקלים החמורים.  המעבר לטבעונות הכרחי למאבק בשינויי האקלים. גידול בעלי חיים משפיע לרעה על איכות המים של כדור הארץ והוא  הגורם הראשי לפליטת גז חממה בנוסף לגורמים  אחרים המפרים האיזון האקולוגי כמו כריתת יערות, זיהום המים"
מוריסי  אומר למארגני הלייב ארת' – אי מכירת בשר ומוצרי חלב מן החי  במהלך האירוע צריך להיות חלק מתפיסת עולמם של מארגי הקוננצרט, כי בדיוק נגד זה הם יוצאים.  "אתם תעשו צחוק מכל מהות האירוע.  אם תאפשרו את זה, יש לשנות את שם הקונצרט ל –  "Dead Earth: We Contributed!".

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן