מלקולם יאנג

מלקולם יאנג ממייסדי AC/DC נפטר בגיל 64

/5

מלקולם יאנג, מי שכונה "הכוח המניע" מאחורי להקת הרוק AC / DC, מת, בגיל 64. יאנג עמד מאחורי המצאת רבים מהריפים לגיטרות חשמליות של איי סי / די סי, בשירים מרכזיים  כמו Back In Black, השיר Highway to Hell וגם  וYou Shook Me All Night Long, שירים שהפכו את איי סי/ די סי אחת הלהקות הגדולות בהסטוריה של הרוק. יאנג הופיע בפעם האחרונה עם איי סי/ דיסי ביוני 2010 בקונצרט בבילבאו שבספרד. הודעה רשמית פורסמה באתר הלהקה המאשרת את מותו.
לפני שלוש שנים הודיעה הלהקה, כי יאנג לוקח פסק זמן כדי לקבל טיפול במחלת הדמנציה בה לקה. זמן קצר לאחר מכן הוא פרש לצמיתות, והוחלף  באחיינו, סטיבי. מהאלבום הראשון High Voltage , שראה אור ב-1975, שנתיים לאחר הקמת הלהקה, עד האלבום האחרון שלהם, Rock or Bust, יאנג ואחיו הצעיר, אנגוס, יצרו במשותף את כל שירי  איי סי/ די סי.
מלקולם יאנג נולד בגלזגו ב -1953, אך משפחתו היגרה לסידני, אוסטרליה, כעבור 10 שנים. אחיו המבוגר   ג'ורג' מצא ניגן בלהקת  Easybeats, לפני להפיק את איי סי/ די סי.  הוא נפטר בחודש שעבר, בגיל  70.
אלבום האולפן השמיני של איי סי / די סי  Back In Black,שיצא בשנת 1980 נמכר ב-50 מיליון יחידות – אחד האלבומים הנמכרים ביותר בהסטוריה של הרוק. האלבום התשיעי של הלהקה קבוצה, For Those About to Rock We Salute You יצא ב –  1981, והיה הראשון של החבורה שהגיע  למקום הראשון במצעד האלבומים של הבילבורד. יאנג הוכנס ל"הכיל התהילה של הרוקנ'רול" ב-2003 יחד עם שאר חברי הלהקה. הוא השאיר אישה, אולינדה, ילדיו קארה ורוס, חתנו  ג 'וש, שלושה נכדים, ואח ואחות", נאמר בהצהרה שהוציאה הלהקה באתרה.

AC/DC – Highway to Hell

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן