ג'סטין ביבר

סין: ג'סטין ביבר – לא יופיע אצלנו

/5

משרד התרבות בסין מודיע: ג'סטין ביבר – לא יופיע אצלנו. הסיבה: אי שביעות רצון מההתנהגות הלא ראויה שלו.
משרד התרבות בישראל הכריז בזמנו, בשנות השישים כי הביטלס לא ייכנסו בשערי ארצנו. תקופת החושך ההיא עדיין שוררת בסין. הדוגמאות שהסינים בחרו בהן כדי להראות כמה "מסוכן" הזמר נעות מטקסט כמו  “I just need one more shot, second chances” באלבומו האחרון, דרך מעלליו מחוץ לבמה, והסתבכותו עם החוק.
ההודעה יצאה לקראת הגעתו של ביבר לסיבוב הופעות באסיה, באינדונזיה, סינגפור, פיליפינים והונג קונג. "ביבר הוא זמר מוכשר, אבל צעיר בעייתי", נכתב בהודעה שיצאה מסין, שנועדה לענות לשאלות של מעריצים סיניים שרצו לראות אותו בארצם.
ג'סטין ביבר הופיע בסין ב-2013 במסגרת Believe tour. אז הוא נצפה, כאשר שומרי הראש שלו נשאו אותו על גבם לאורך החומה הסינית.
ביבר מצטרף לשורה של אמני מוסיקה, ששערי סין נסגרו בפניהם – רובם על רקע פוליטי. להקת מארון 5 אינה מורשית להופיע בסין, לאחר שקלידן הלהקה שלח ברכות ליום הולדתו של דלאי לאמה, המנהיג הרוחני של טיבט.  סין גם החרימה את ליידי גאגא בעקבות פגישתה עימו.
ממשלת סין מחרימה את הדלאי לאמה ה-14 ומסרבת לחלוטין לשאת ולתת עמו, בשל היותו סמל למאבק לשחרור טיבט. החזקה של כתבים, תמונות או סרטים הקשורים לדלאי לאמה נחשבת בסין לעבירה פלילית חמורה שעונש כבד בצדה.  בעקבות הפגישה, החליטה סין לאסור על השמעת שיריה של גאגא.

ג'סטין ביבר – ליד החומה הסינית שר All That Matters

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן