גלן קמפבל בביתו שבמליבו

סרט דוקומנטרי חושף את סיפורו של כוכב הקאנטרי גלן קמפבל שחלה באלצהיימר

/5

ביוני 2011  הודיע כוכב מוסיקת הקאנטרי גלן קמפבל, כי בשל מחלת אלצהיימר שאובחנה אצלו, בכוונתו לצאת בסיבוב הופעות פרידה, בטרם יפרוש. ההודעה הייתה מזעזעת בישירותה במיוחד לכל מי שהכיר את הזמר רחב הכתפיים, הצעיר לנצח, מי שהשפיע על אמנים רבים לא רק מז'אנר הקאנטרי.
הערב (28.6.15)  יוצא לאקרנים סרט דוקומנטרי Glen Campbell: I'll Be Me, הסוקר את הקריירה של קמפבל מימיו כגיטריסט מבוקש באולפני לוס אנג'לס ועד הקריירה המדהימה שלו ככוכב על  במוסיקת הפופ-קאנטרי, המוכר מלהיטים כמו Gentle on My Mind, Galveston, Rhinestone Cowboy. הסרט מביא דברים שאמרו עליו קיית' אורבן, בראד פייסלי, שריל קרו, בלייק שלטון, טיילור סוויפט, ברוס ספרינגסטין, פול מקרטני, האדג' מ –  U2.
ההקלטה האחרונה של קמפבל – I'm Not Gonna Miss You (ראו וידיאו למטה) זכתה בפרס גראמי לשיר הקאנטרי הטוב ביותר ממש השנה. האלבום האחרון שהקליט ב-2011 היה Ghost on the Canvas. הסרט סוקר בין השאר את סיבוב ההופעות האחרון שלו שהתפרש על חמישה שבועות וכלל 151 הופעות סולד אאוט וגם את ההתמודדות של משפחתו עם מחלתו הקשה. ילדיו אשלי, שנון וקאל נמנו על הלהקה עמה בסיים את הקריירה שלו.

וידיאו: גלן קמפבל: I'm Gonna Miss You

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן