פרינסס שאו

"פרינסס שאו" זכה בפרס הסרט הדוקומנטרי בטקס פרסי אופיר

/5

"פרינסס שואו", סרטו התיעודי של הבמאי עידו הר, שהופק עבור yes  דוקו, ע"י לירן זכה בפרס הסרט הדוקומנטרי בטקס פרסי אופיר שנערך במשכן לאומנויות הבמה באשדוד, לאחר סבב פסטיבלים מובילים באירופה ובארה"ב. הסרט מביא את סיפורה המרגש של סמנתה מונטוגמרי, זמרת אנונימית בת 38, העובדת כמטפלת סיעודית בבית אבות ומתגוררת לבדה בשכונת עוני קשה בניו- אורלינס. סמנתה עושה כל מאמץ כדי לפרוץ לעולם המוזיקה, המפנה לה עורף פעם אחר פעם. בלילות היא  ממשיכה להתעקש ולעלות לרשת תחת השם "פרינסס שואו" , ביצועים לשירים שכתבה. למרבה הצער, הסרטונים זוכים למספר זעום של צפיות. סמנתה אינהמעלה על דעתה, שבצד השני של העולם יש מישהו שמקשיב לה, שמאמין בה, שעומד להרחיב ללא היכר את מעגל האנשים שייחשפו לשירים שלה.
אופיר קותיאל, קותימאן, מוזיקאי המתגורר בקיבוץ בדרום הארץ, מגלה את השירים של סמנתה בחיפושיו אחר זמרות אנונימיות, שהעלו לרשת שירים שכתבו. הוא עוטף את שיריה בסימפוניות אודיו-ויזואליות המורכבות מקטעים מוזיקליים שאנשים מכל העולם העלו ליו-טיוב והופך אותם ליצירה חדשה שעומדת להיחשף בפני מיליוני אנשים.
הסרט "פרינסס שואו", עוסק בבדידות ובאלמוניות מתמשכת, בעולם שמייצר בכל רגע כוכבים חדשים. זהו סרט על כמיהה להישמע, לקבל הכרה ולהיות נאהב, סרט על כישרון, התמדה והקשר האקראי שלהם להצלחה כפי שאנחנו מגדירים אותה.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן