איימי ויינהאוס

צפו: אימי ויינאהוס בת 14 שרה "יום הולדת שמח" בסרט התיעודי על חייה

/5

Amy, הסרט התיעודי על הזמרת איימי ויינהאוס יגיע לבתי הקולנוע ב – 3 ביולי, אחרי שזכה לביקורות נלהבות בפסטיבל קאן. קליפ חדש מתוך הסרט האינטימי מראה את ויינהאוס בת 14 שרה "יום הולדת שמח" במסיבת יום ההולדת של חבר בשנת 1998. אלו הן עדויות מוקדמות ליכולות השירה המרשימות שלה.  זהו אחד מתוך עשרות סרטוני-בית שהתגלו ונכנסו לסרט על חייה הקצרים.
הבמאי אסיף קאפאדיה (בתמונה למטה) , שחפר בארכיונים של ויינהאוס, סיפר בראיון ל"רולינג סטון": "הופתעתי לגלות, שאיימי הייתה בחורה יצירתית, אינטליגנטית, מצחיקה. אלה תכונות שלא ידעתי עליהן בטרם ניגשתי לעשיית הסרט. אני לא בטוח שאחרים ידעו".
.הסרט מחולק לשניים: בראשון צופים בזמרת צעירה ומוכשרת בימים שלפני פריחתה לכוכבת. החלק השני  מראה את נפילתה לתוך מערבולת הסמים, המואצת על ידי התחברותה  למכורים, התקשורת ואפילו  ע"י משפחתה. הצהובונים הפכו את חייה לבדיחה, אומר קאפאדיה. "לא לשכוח שהיא הייתה בעלת נשמה רגישה. היא לא הייתה בעלת ביטחון עצמי להתמודד עם מה שהתרחש".
הסרט עוסק גם בניסיון של איימי להתמודד עם בולמיה, מחלה ששיחקה תפקיד במותה בטרם עת ב-2011. "היו לה הרבה פגישות במסעדות. היא אכלה ואכלה, אבל על גופה כמעט לא היה בשר".
עם זאת היו רגעים שמראים אותה במיטבה, כמו בקטע של סרטון שצילם מישהו באולפן במהלך הקלטת "Back to Black".
מפיקי הסרט זכו לתמיכה ושיתוף פעולה של חבריה ומנהליה ואפילו מבעלה לשעבר, בלייק פילדר סיביל, אבל לא ממשפחתה, ובמיוחד אביה, מיץ' ויינהאוס, שהצהיר כי הסרט אינו מהימן. "הייתה להם הזדמנות לעשות סרט נפלא על חייה. אחרי שראיתי את התוצאה, אני חושב שיוצרי הסרט צריכים להתבייש".

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן