ג'יימס קורדן מיילי סיירוס

צפו: מיילי סיירוס בנסיעת קריוקי עם ג'יימס קורדן

/5

ג'יימס קורדן לקח את מיילי סיירוס לסיבוב Carpool Karaoke  במסגרת התוכנית לייט לייט שאו. לצד הלהיטים הגדולים ששניהם שרו והצחוקים, ניסתה סיירוס להציג אישיות רצינית יותר שלה בימים אלה. סיירוס דיברה גם על הקטע הסקסי המביך שלה בטקס  ה – MTV VMAs לצד רובין תיקה,  שלמעשה עזר לה להפוך "אקטיביסטית". "הבנתי שאם הרבה אנשים הולכים לדבר על משהו שאני עושה,  אז אני צריך לעשות את זה טוב כדי שבסופו של דבר אשתמש באקט כדי  לשנות את חייהם של אנשים ולא להיות רק נושא לשיחה שנויה במחלוקת שאינה תורמת דבר, פרט לפאן".
"כשהפסקתי לעשות את האנה מונטנה  אמרתי לעצמי:  'אני לא כזאת, אני רוצה שיגדעו מי אני באמת', מצד שני, אני חושבת שהרשיתי לעצמי להנשיך עם הקטע הילדותי שלי, מפני שאני לא מנסה לברוח ממנו כמו שאינני רוצה לאמץ אותו. אני חושבת שכולם צריכים לאמץ את מי שהיו פעם, כי זה עשה אותך מי שאתה עכשיו ".
ברור שלא הכל היה רציני בנסיעת הקריוקי. למשל: מיילי סיירוס שלפה בשמחה את לשונה המתפתלת הידועה כדי לעזור לקורדן ללקק כמה בולים בשביל כמה מכתבים ולדבר על הנהיגה שלה, כולל תאונות דרכים בחניה שלה.  כמובן שהגיעו גם השירים ל "אנחנו לא יכולים להפסיק", "טיפוס", "Party in the U.S.A". ו "Wrecking Ball"  כמו גם "Younger Now" ו "Malibu" מתוך האלבום החדש של הזמרת, Younger Now.

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן