פול מקרטני - מקום ראשון בבילבורד

'Egypt Station' של פול מקרטני – מקום 1 בארה"ב

/5

בשביל פול מקרטני (76) מקום ראשון במצעד הבילבורד אינו משהו חדש. אבל השבוע, איש הביטלס לשעבר, האגדה החיה, התרגש מאוד לשמוע כי חזר למקום הראשון במצעד האלבומים של הבילבורד Billboard 200 עם אלבומו האחרון Egypt Station אחרי יותר מ-36 שנים, הראשון מאז Tug of War ששהה במשך שלושה שבועות בפסגה בשנת 1982.
ההצלחה באה גם בעקבות קידום מאסיבי שנעשה עבור האלבום כולל סיור של מקרטני בעיר הולדתו של ליברפול, עם ג 'יימס קורדן בפרק מתוך Carpool Carpool, מופע הפתעה בתחנת גרנד סנטרל בניו יורק, ששודר חי בסטרימינג ב- YouTube, תוכניות אירוח בטלוויזיה.
מקרטני: "השקענו הרבה עבודה קשה באלבום – אני וכל הבחורים בקבוצה. גרג קרסטין, ריאן טדר, כל אנשי הסאונד שלנו. היה לנו צוות קטן נפלא. כולם באמת עבדו קשה. הכנסנו את הלב והנשמה שלנו לאלבום, כי באמת רצינו לעשות משהו שנוכל להתגאות בו. אז זה פשוט נהדר שיש לכך תוצאות, ואני אומר את הדברים גם לכל האנשים שהיו מעורבים בעשייה".
עוד גילה מקרטני כי Let It Be הסרט עובר רימסטרינג, והוא יצא למסכים ביום השנה ה-50 לאלבום – בשנת 2020. מדובר בסרטו של הבמאי מייקל לינדזי-הוג, שתיעד את יצירת אלבום האולפן של ארבעת המופלאים שיצא ב -1970. בסרט מוצגים הקטע האיקוני מהקונצרט של הלהקה ב -1969 על גג מטה חברת אפל בלונדון.

פול מקרטני – Egypt Station ביקורת

הביטלס – Let It Be

פול מקרטני עם ג'ימי פאלון במעלית ההפתעה

פול מקרטני – Fuh You

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן