בונו יו טו

U2 המרוויחים הגדולים במוסיקה 2018

/5

כמה כסף עושים כוכבי הרוק? לפי רשימה שמפרסם המגזין האמריקני פורבס – כוכביה האיריים של להקת U2, הם גורפי הכספים הגדולים ביותר בשנה האחרונה. U2 הוציאו את Joshua Tree לפני יותר משלושה עשורים, ומאז האלבום אינו יורד מסדר היום של תעשיית במוסיקה. הלהקה האירית ביצעה את האלבום הזה בשלמותו בהופעוות שלה בשנה האחרונה וגרפה סכום של שהסתכם ב 118 מיליון דולר, סכום אותו שילמו כ -2.7 מיליון מעריצים אשר הפכו את ההופעה הזו למרוויחה ביותר בשנה האחרונה.
מה שהופך שוב את U2 ללהקה המרוויחה ביותר בעולם הפופ. במקביל הוציאה הלהקה את אלבום האולפן ה -14 שלה,Songs Of Experience
קולדפליי הגיעה למקום השני עם 115.5 מיליון דולר מההופעות ההשקה של A Head Full Of Dreams Tour ובסך הכל גרפה יותר מחצי מיליארד דולר בשנתיים.
שלישי ברשימה – אד שירן עם 127 מיליון דולר, וזה הישג לאמן צעיר בן 27 בלבד, למעשה אמן הסולו הכי מרוויח בשנה שעברה, וזה כולל גם מיליארדי האזנות שלו בשרותי הסטרימינג. צריך לציין כי סכומי הרווחים תלויים במספר ההופעות של כל אמן ואמן. אילו הרולינג סטונס היו מגיעים למספר ההופעות של יו טו, סביר להניח שהיו מתברגים לעשיריה הראשונה.

יו טו -118 מליון דולר, קולדפליי – 115.5$, אד שירן – 110$, ברונו מארס – 100$, קייטי פרי – 83$, טיילור סוויפט – 80$, ג'י זי – 76.5$, גאנז נ' רוזס – 71$, רוג'ר ווטרס – 68$, דידי – 64$, ביונסה – 60$, קנדריק לאמאר – 58$, דה וויקנד – 57$, האיגלס – 56$, דפש מוד – 53$, פינק 52$,, לוק בראיין – 52$, ג'ימי באפט – 51$, ליידי גאגה – 50$, קלווין הארס – 48$, פול מקרטני – 47.5$, דרייק – 47$, פו פייטרס – 42$, אלטון ג'ון – 46$, מטאליקה – 46$, גארת' ברוקס – 45.5$, צ'ינסמןקרס – 45.5$, בילי ג'ואל – 43.5$, הרולינג סטונס – 39$

פרשנות: U2, הם גורפי הכספים הגדולים ביותר בשנה האחרונה עם 118 מיליון דולר. אין חדש תחת השמש.  ב-2011 עשו בונו ושות' סכום של 195 מיליון דולר מהופעות, וגם אז כבשו את הפסגה לפי הסקר של פורבס.  מה שאומר: הקלאסיקה של הרוק מנצחת בגדול. החבורה האירית היא עדיין המבוקשת ביותר באיצטדיונים בעולם. אין כאן מהפך. הקלאסיקה הזו מנצחת גם ענקי הראפ קנדריק לאמאר דה וויקנד וג'יי זי , גם את ברונו מארס כוכב הר-נ-ב, גם את טיילור סוויפט וקייטי פרי הזמרות הכי פופולריות בארה"ב. העובדה שקולדפליי עם 115 מליוhttps://youtu.be/4AOQysQKE8Aן דולר ואד שירן עם 110 מיליון דולר הגיעו למקום השני ושלישי אומרת כי למיינסטרים רוק אין עדיין מתחרים בז'אנרים של הראפ,   הדאנס האלקטרוני, הרוק המטאלי ומוסיקת הקאנטרי. התמורה המשמעותית ביותר היא בתחום הראפ,  המיוצג בטבלת 30 המרוויחים ע"י ארבעה אמנים מצליחים. מצד שני העובדה כי בטבלה יש ייצוג ללהקות וזמרי עבר מצליחים כמו דפש מוד, גאנז נ' רוזס, מטאליקה, האיגלס, אלטון ג'ון, רוג'ר ווטרס  מעידה על הדרישה הגדולה לאמני רוק ותיקים. המגמה הזו נמשכת, ואם נחבר אותה להצלחת הענק המתמשכת של U2, נגיע למסקנה שאין מהפך משמעותי בטבלת המרוויחים הגדולים ברוק.

יו טו – Joshua Tree ההופעה המלאה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן