Overgrown

ג'יימס בלייק

הליקון
4/5
גבהי הטון המקונן, הכמו-נשבר המלווה הלמות בקצב האחיד שמעטר את Overgrown. ג'יימס בלייק מעניק לצליל האלקטרוני דומיננטיות מפתיעה, הופך אותו חלק מהקונטקסט.
בלייק. בן 24 מלונדון יצר אלבום חדשני, אמביציוזי. אפילו אקסצנטרי. שילובים של אלקטרוניקה, ריתם נ' בלוז, גוספל, גם ראפ. גיבור תרבות. פונה לקהל חובבי האינדי האלקטרוני. שיר כ – Digital Lion הוא אלקטרוניקה של בס מודגש, מקצב פאנקי רפטטיבי וקול מסונתז שחוזר על שם השיר – Digital Lion (שיתוף של בריאן אינו) תרצו זה נשמע כמו גוספל.
גם Voyeur הוא שיר טכנו מובהק. האלקטרוניקה עוטפת את המשפט and her mind was on me עם אפקטים של פעמון פרה וקצב 4/4 שמשתלט על השיר. הלופים הקוליים שמציפים את Retrograde שיצא כסינגל, שיר שנשמע סול ריתם נ' בלוז אלקטרוני שחוזר על משפטים כמו . “Ignore everybody else ו – We’re alone now
Overgrown הוא אלבום מיוחג יותר יותר מאשר אלבומו הראשון של בלייק. אם בקודם בלט יותר הסינגר-סונגרייטר, מוסיקה שבאה מאזורי היצירה נטו, כאן ההפקה המוסיקלית המודרנית מעורבת כמעט עד כדי הפיכת האישי לסוג של מדיטציה מוסיקלית.  ועדיין אתה מאמין לבלייק  או שזו אינה ספקולציה אמוציונאלית. האלבום אינטימי שאתה חש בבדידות הנזעקת מהשירים באווירה חורפית מוזרה. לא אלבום לאיזי ליסנינג, אבל מיוחד והרפתקני, שהוא הופך מאסט ליסנינג.
 
1. Overgrown
2. I Am Sold
3. Life Round Here
4. Take A Fall For Me (feat. RZA)
5. Retrograde
6. DLM
7. Digital Lion
8. Voyeur
9. To The Last
10. Our Love Comes Back
 
שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן