לילות לבנים

הילה הררי

מילים ולחן: יואב אסרף עיבוד והפקה מוסיקלית: ניב כהן
4/5

יש כאן סיפור אישי כואב של הילה הררי (למדתי מדפי יחסי הציבור) על בעלה שחלה בסרטן באמצע התקופה של טילים שעפו מעל עירה, חיפה. אסרף כתב לה דווקא שיר של חיזוק שאומר  לאהוב – באשר תלך –אלך איתך, גם בלילות לבנים. הסיטואציה גם גורמת לה לתהות מה מתחולל בראשו. אבל יש תקווה באופק.

הררי מפעילה רגש טורבו, יש לה היכולת לשיר חזק, להעצים רגש, להתחבר לריתם סקשן וקולות רקע ללא נחיתות. הטקסט מורכב מנטו רגש, שזה לא תמיד רע. פעם נהגנו להגיד על מוסיקאים או זמרים מקומיים מצטיינים שהם "ברמה בינלאומית". בשביל הררי אני שולף את הקלישאה.

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

3 תגובות

  1. שמעתי בנתיים 2 שירים מכה בפנים ולילות לבנים אהבתי יותר את לילות לבנים 🙂

  2. מוזיקה ממוחזרת לחלוטין, מלים ומוזיקה מהסוג שכבר שמענו וראינו. הררי אמנם נושאת עמה כאב אישי של אובדן אבל אין זו סיבה לחנפנות. השיר בנאלי, כמו רבים מדי במוזיקה הישראלית היום, שכנראה לא רוצה וגם לא יכולה להגיד שום-דבר חדש. חבל

  3. אני מודה לך על תשובתך, יוסי. יש לי רק בעייה עם "יודעת לשיר". אני מסכים לגבי יכולתה הבסיסית של הררי. כך גם לגבי זמרות אחרות, כמו שירי מיימון, שאין לי ספק לגבי היכולות שלה. שירים טובים יותר זה בדיוק הבעייה. כל הקבוצה הזאת של זמרות בעלות קול חזק ואנרגטי המפזרות קלישאות אווריריות כאלה, איננה מסוגלת להביא משהו אחר. הן נולדו לתוך השטאנץ האמריקני הזה. אין לצפות שפתאום יהפכו לאומניות שיש להן משהו רציני ואיכותי לומר לנו. נמר לא יהפוך וכו'. בכל מקרה- על נסיון לא מוצלח לא הייתי נותן 4 מתוך 5.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן