עם אהרון פררה ועם עופר נחשון 23.2

רשת ג' 97.8 105.5 FM

2/5

רשת ג' אינה נמצאת בשנים האחרונות ברשימת המועדפים שלי ברדיו, ולא בגלל שהיא סקטוריאלית – מייחדת את עצמה למוסיקה ישראלית בלבד. להיפך: אני בעד רדיו ממוקד, ובמיוחד על רקע העובדה שבשנים האחרונות רוב נהתחנות רוכבות על גל פופוליסטי ללא זהות, ללא מקוריות, ללא ייחוד. 
במבחן רדיו על גלגלים תמיד איכשהו מצאתי עצמי נוטש את ג' אחרי כמה דקות האזנה. הייתה כנראה בעיה, והפעם לרגל מדור הרדיו החדש באתר זה, החלטתי להתמיד שעתיים תמימות בג' ולבדוק לפחות חלקית האם יש סיבה שמונעת ממני להיות מאזין נאמן של ג'.
הקשבתי לשתי תוכניות של אהרון פררה (23.2 שעה: 11:00) ושל עופר נחשון (23.2 שעה: 12:00) בסיומן הצלחתי להבהיר לעצמי מדוע אינני מצטרף בשלב זה לשוחרי הרשת הזו. מראש אני מסייג את עצמי לשתי התוכניות האלה. אמשיך לעקוב ואולי אשנה דעתי.

אהרון פררה הגיש תמהיל די מקרי של שירים: מאיר בנאי – "כשהיום עולה", דני בסן – "רוח מן הים", טיפקס – "סתם", שלמה גרוניך – "שומקום", עידן רייכל – "חלומות של אחרים", דיוויד ברוזה – "אצלך כמו תמיד"תיבל במוסיקה שפונה למגזר הדתי. הוא העמיד את "משיח" של מרדכי בן-דוד מול "מחכים למשיח" של שלום חנוך, הדתי מול החילוני ואמר משהו בעניין הבורסה הנופלת. זרק עצם לזמר לא מוכר כמו ליאור דטאוקר, נכנס לתוך שיר של דני בסן והפריע במלל מיותר. הניסיונות שלו לומר כמה משפטי תובנה על רקע השירים – נשמעו מאולצים, שטוחים ומחופפים. תחושה של להעביר תוכנית סתמית וללכת הלאה.
אחרי החדשות של 12 אירח עופר נחשון את שני ההיפ הופרים העבריים ג'וני וגיא מר והזמין מאזינים לשאול אותם שאלות. מה שהייתה אמורה להיות תוכנית היפ הופ ישראלית חמה מדליקה ומתדלקת הפכה לשעה טרחנית של שאלות מגומגמות וניסיון לטחון את הטחון. ניכר שנחשון לא ממש הקשיב לדיסק של ג'וני, והתמקד בעיקר בשאלות הפליאה האלו שכבר נשחקו עד דוק – איך  צעיר תיכוניסט הצליח להגיע באלבומו הראשון לכל כוכבי הההיפ וריתם נ' בלוז המקומיים. מומלץ לנחשון לעשות שיעורי בית, לחדד שאלות, פחות להסתחבק ולא להמתין לשאלות קצת יותר בוגרות שהשחיל בדקה וחצי טוני פיין שהגיח לאולפן. אחרי הכל גם האמנים שמתארחים מעוניינים שיתייחסו אליהם יותר מאשר בשאלות  שדופות ומשעממות, צחקוקים ודאחקות. העובדה שנחשון לא עשה שיעורי בית הורגשה בשאלות הלא שוטפות, במשפטים תקועים. 

אם חשבתם שמאזינים אינטליגנטיים יבואו לעזרתו, אז קבלנו שני חולי רדיו סהרוריים, שניסו להשמיע את השטויות שלהם בשידור חי. מוסיקה? "לזוז" של הדג נחש, "מהפכה איטית" של גיא מר, "צ'יקה וירטואלית" של ג'וני (מארח את סאבו וקותי), אבל מה עשתה שם לפתע עופרה חזה עם "בית חם" – שיר שממש לא נופל על הקונטקסט של התוכנית, ועוד נחשון אר לשני ההיפ הופרים – "תודו שהיא אחת הזמרות הטובות וכו' וגם הסיפור הטראגי שלה מוסיף (???)" מה נחשון רצה מהם? שלא יודו?

במקום עפרה חזה – אפשר היה לשדר עוד שיר של ג'וני. הרי בשביל זה הוא הוזמן.. הגשה מאולתרת, הקלות הבלתי נסבלת. אם כבר תוכנית על היפ הופ ישראלי – למה לא ללכת על זה עד הסוף,. לא משהו מגומגם. בינתיים אני לא מכניס את ג' למועדפים שלי. ניפגש ברצועת שידור אחרת.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

2 תגובות

  1. מי המבצעת
    של חורשת האקליפטוס
    בליווי תזמורת
    שהושמע ביום שישי בשעה 2:20
    תודה
    שבת שלום לג שמח

  2. מזל טוב אהרון פררה ליום הולדתך , נחת מילדך ובת זוגתך
    רק בריאות ואושר, שמעתי על יום הולדתך מפיו של עופר נחשון, ברכות.אוהבת להאזין לרשת ג'.מכירה אותך עוד בהיותך בהופה היי שילדי היו קטנים, היום אני סבתא לנכדים.תמשיך להקסים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן