רד הוט צ'יל פפרס בהופעה צילום: יוסמיוסיק

איזה כיף היה לראות אותם ליד הפירמידות

רד הוט צ'ילי פפרז

מרץ 2019
/5

איפה הראש של הישראלי? בחירות, ביבי, גנץ, יועץ משפטי, טילים לת"א, אירוויזיון? הצחקתם. תנו לו רד הוט צ'ילי פפרס במתחם הפירמידות שבעיר גיזה מדרום לקהיר. הכותרות מספרות שמאות ישראלים הגיעו להופעה. למה לעשות מאמץ להגיע דווקא לשם כדי לראות את הלהקה המיתולוגית? כי בלונדון, אחי, זה כבר לא העניין. בישראל, בפארק? הם כבר היו. עזוב אותך, לא מעניין. אבל בפירמידות, המונומנט היחיד שנותר משבעת פלאי תבל – לשמוע ולראות  את הרד הוט צ'ילי פפרס במקום הזה  – זו חווויה חבל"ז. מי שלא היה לא מבין את ההתרגשות. ואהה. נוכל לספר לכל החברים וגם לנכדים כשיגיע זמנם, שהיינו בהצגת הרוק הטובה ביותר בעיר במצרים העתיקה ליד הספינקס הגדול ועם הנוף של הפירמידות, באתר שנבנה בשנת המאה ה-25 לפנה"ס. חבר'ה זה לא אותו הדבר.
האם נשמעת נימה צינית בדבריי? גם אם כן, אני מבין לליבם של אוהבי הצ'ילי הוט שיכולים לשלב אהבתם ללהקה עם יצר ההרפתקנות (הישראלי) הבוער. כדי להגיע לרד הוט צ'ילי פפרס ליד הפירמידות הם מוכנים  להכניס משפחות למתח, להוציא ממיטב כספם. אתה מקנא, הםיגידו לציניקן שכמוני. היית רוצה להיות שם. אתם יודעים מה. אודה ולא אבוש: שמץ של קנאה מתגנב ממש בעת כתיבת שורות אלו ללב. אולי באמת הפסדתי ריגוש מסוג אחר. איזה כיף היה לראות אותם ליד הפירמידות. איך ההופעה הזו חמקה לי מתחת לרדאר.?
אני, הפרובינציאלי, נאלץ להתרפק על הזיכרון שנשאר מההופעה של הרד הוט מול חמישים אלף בפארק הירקון בספטמבר 2012. אתנחם בכך, שגם אז, ללא פירמידות ברקע,  קיבלתי את  אחת ההצגות הטובות בעולם הרוק. 

על ההופעה בת"א

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן