שער

ההופעה

ארוס רמזוטי

היכל מנורה ת"א
3.5/5

גם אחרי ההופעה הזו לא התאהבתי בארוס רמזוטי, בטח לא כמו הבחורה שדרכה על רגלי עם עקב סטילטו ואמרה: "סליחה, אבל אני חייבת לצלם אותו". מבחינתה אני יכול לכתוב כל מה שבא לי – רע, בינוני או טוב. היא את שלה השיגה. גם בשביל הקליקים האלה היא שילמה. לא בטוח שהיא דוברת איטלקית, אבל היא מאוהבת בארוס (אל/אליל האהבה המיתולוגי?).
בשביל ליהנות מארוס רומזוטי אתה צריך להיות קודם כל מאוהב בו. ידיעת איטלקית על בורייה לא חובה, אחרת איך תסביר שהמופע בהיכל מנורה רשם סולד אאוט. זה אומר כמעט שבעת אלפים איש קנו כרטיסים לזמר האיטלקי הזה. הקהל שר השירים כאילו הם הלחם והחמאה שלו. תסבירו איך? כמה להיטים של הזמר הזה רצו בתחנות הרדיו? האיש עלה לבמה מלא ביטחון, פתח ברוק בדציבלים שעשו עוול לקולו. יותר רעש משירה. בהמשך הוא  הפחית דיסטורשנים, איזן בבלדות ועבר לחלק הבידורי של הערב, כשהוא מפעיל נגניו וזמריו למשימות שונות. רמזוטי הזמר חשף את רמזוטי הבדרן, והתברר שהוא לא פחות טוב בזה. קורא את נפש הקהל.
אודה: לא ממש עקבתי אחרי הזמר הזה. אני יודע שמאז תור הזהב של סאן רמו (פפינו די קפרי, ניקולה די בארי, אדריאנו צ'לנטנו, בובי סולו) לא קם באיטליה זמר כובש לבבות ועולם כמו ארוס, שעשה בשלושים שנות קריירה עשרות אלבומי פלטינה, ולא רק בעולם הדובר איטלקית.
שירים רבים הגיעו מהאלבום האחרון שלו – Perfetto. בשיר הזה מתאר רמזוטי רגעים בלתי רגילים בשגרת יום, ששני אוהבים הופכים גיבורים ליום אחד.
מי שעוקב אחריו, יעיד שהשנים עושות טוב לזמר בן ה-52, הגיל אינו "מזקין" את המוסיקה שלו, הגיל גם אינו גורע דבר מההתנהלות שלו על הבמה, עף על עצמו, על הקהל, על הנגנים. מוציא לפועל שירים מלודיים רוויי תשוקה בקצב מיד טמפו, בלדות אוטוביוגרפיות ותזמורי רוק עשירים, פלוס וידיאו אטרקטיבי, אוחז בגיטרה חשמלית כאילו הוא רוקר מיומן, מתיישב לפסנתר לשיר בלדה לבדו על הבמה סטייל אלטון ג'ון, ומתיישב על התופים, כאילו נולד להופיע כך. מקצוען, מכיר כל פעלול ומניפולציה בימתית, ויודע לסיים בשיא בשיר Più bella cosa.
אז למה לא התאהבתי בארוס רמזוטי אחרי ההופעה הזו? כי הוא נשאר יותר בידור – מצוין בפני עצמו – מאשר זמר שמשדר עומק, סאן רמו של פעם, מעודכן ל-2016.

צילום: מרגלית חרסונסקי

  1. L'ombra del gigante
  2. Il tempo non sente ragione
  3. Perfetto
  4. Stella gemella
  5. Favola
  6. Rosa nata ieri
  7. Più che puoi
  8. Se bastasse una canzone
  9. Terra promessa
  10. Tra vent'anni
  11. Una storia importante
  12. Adesso tu
  13. L'aurora
  14. Il viaggio
  15. Un'altra te
  16. Dove c'è musica
  17. Un’emozione per sempre
  18. Un attimo di pace
  19. Musica è
  20. Encore:
  21. Un angelo disteso al sole
  22. Fuoco nel fuoco
  23. Piu Bella Cosa

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

2 תגובות

  1. ל-1. יש לי את כל האלבומים שלו. עשיתי "שיעורי בית", לטעמי הוא אינו זמר גדול, אבל הוא מקצוען שיודע את העבודה, בשילוב של פופ ובידור. הנוסחה הזו עובדת חזק על הקהל.

  2. די ברור שאתה לא מכיר את שיריו אחרת היית מבין שזו אחת ההופעות הטובות שהיו כאן אי פעם. חבל סתם לקטול כשלא מבינים. פעם הבאה תעשה שיעורי בית לפני שאתה מבקר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן