בניה ברבי - תפסתי לי מקום

תפסת לי מקום

בניה ברבי

מילים ולחן: אבי אוחיון עיבוד: מתן דרור,בניה ברבי הפקה מוסיקלית: מתן דרור, פטריק סבג , בניה ברבי
3.5/5

מה קרה שהיא מצטערת על מה שגרמה לו? פתאם התפקחה, הוצפה ברחמים? הבינה את מהות אהבתה? מסוג הטקסטים שאינם מסבירים את עצמם. התשובה מן הסתם נמצאת בעצם חילוף התפקידים. בפופ הקומי, מסתבר, גברים בוכים גם מפרספקטיבה נשית. הוא שר אותה בגוף ראשון מנקודת מבטה. כלומר: ככה הוא היה רוצה שהיא תחוש ו"תחזור בתשובה" על מה שגרמה לו. למרות שהוא "משחק" אותה, בניה ברבי עושה מאמץ להישמע אמין גם כשהוא שר בקולה, אבל הלחיצה על דוושת הרגש עוברת על גדותיה. גם כשמחצינים רגש, לא חייבים ללכת עד הסוף. בניה ברבי הוא מיוצאי תוכניות הריאליטי מוסיקה, מסגרת שדורשת החצנת רגש ואינה מקפידה על מינונים.  ברבי מאמץ אוריינטציה ים תיכונית, מסלסל "בין השפיות לשיגעון"  כדי לנסות לתפוס צפור ים תיכונית. גם העיבוד – המעבר האינסטרומנטלי – מתנגן בסגנון ים תיכוני מסולסל. השאלה היא: אנה מועדות פניו של בניה ברבי? האם זמר טוב כמוהו מוביל קו אישי של סינגר סונגריטר או מובל  לנתיב מיינסטרים שקוף, שבו שירת רגש מאפילה על אותנטיות אומנותית? זו שאלה שהייתי ממליץ לו להתעמק בה.

אני מצטערת על כל השנים/ שנשארת קצת בחושך
איך לא ראיתי מה קורה לך בפנים/ אני מצטערת על אלף מילים
שאמרתי בתחפושת/ כל כך רציתי שתצא מהכלים
שתתפרק, שקצת תתפרק/ שקצת תתרחק, קום ותתרחק, בחושך
סליחה על כל אותן שנים
איך פתאום, תפסת לי מקום/ בלב אין הגיון, בין השפיות לשיגעון
ולא אל תתרחק, בדיוק למדתי לחבק/ ליפול מבלי להתרסק
אני לא רוצה כבר לשחק/ אני מצטערת על כל הסדקים
איך בגללי עברת חורף/ גם בלילות הקיץ החמים
בחיי, מצטערת על כל השנים/ על שתיקה תפלה בחושך
כל כך רציתי שישרוף לך בפנים

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן