ג'וי נאג

עם ג'וי נאג, דורין הירבי, רון עבדן, קליף לווינסון, שרונה ירדן וידאל, אפיק איובי, ספיר סבן

דה וויס 4 עונה חדשה

4/5

אתחיל בהערה לשופט החדש בדה וויס 4. אברהם טל שומע ביצוע מיוחד של אפיק איובי מאילת לשירו "הימים עוברים". הוא מתחבט קשה ולא מסתובב. טל יודע שמירי מסיקה טועה, כשהיא אומרת לו – "הוא רצה להישמע כמו אברהם טל", כי אפיק איוב שר אינטרפרטציה ל"הימים עוברים", לא חיקוי של המקור. אברהם טל עצמו זיהה כי איובי לקח את השיר למקום מיוחד, אבל כמו שאר השופטים לא הסתובב. הוא סיפר על ה"טייק" שלו במקום להצביע לטייק החדש, שנשמע לא פחות טוב מהמקור. רשמתי מינוס לשופט החדש, דווקא משום שאני מכיר את יושרו ואמינותו. חבל שלא הלך עם זה עד הסוף. שופט חדש צריךלצאת מהקופסה.
והערה לשופט ותיק. כשקליף לווינסון שר Billionaire של טרווי מקוי וברונו מארס, התבונן שלומי שבת על חבריו לשולחן השופטים ואמר: "אחלה זמר". שלומי לא הסתובב כמו האחרים.  אמא של לווינסון שאלה אותו "למה?". שבת חייב לה תשובה. זה היה ביצוע נפלא של Billionaire.
לדה וויס מגיעים כישרונות. הסלקציה הראשונה טובה. בסלקציה השנייה השופטים צריכים להיזהר, להיות מספיק אמינים, מהוקצעים ואמיצים כדי לבחור את הטובים ביותר. אין בעיה ללכת זמרת שמסלסלת עם המון צבעים כמו ספיר בסן מיהוד ששרה "אולי פעם" של עידן רייכל. ברור שזו זמרת של מסלול סלול להצלחה. היא זקוקה רק לחשיפה של התוכנית עתירת הרייטינג. . גם ג'וי נאג ששרה Strong  נמצאת על המסלול הזה. שווה 4 לייקים של השופטים. מצד אחר: שרונה ירדן וידאל בעל המראה הנערי, ששרה |עכשיו" של ג'וני שועלי, היא סוג זמרת האינדי הרגישה והמיוחדת שיש לקדם, גם אם אינה עולה מסלול המיינסטרים. האתגר הוא דווקא בבחירת זמרים כמו אפיק איובי, שגם הוא ניחן בקול רב צבעים, אבל פחות מתביית על קו מיינסטרימי שכולם אוהבים לשמוע.

ג'ואי נאג – Strong – בחרה במירי מסיקה
דורין הירבי – Summertime Sadness – בחרה באברהם טל
רון עבדן – עכשיו קרוב – שלומי שבת הסתובב יחיד.
קליף לווינסון – Billionaire  – הדחה
שרונה ירדן וידאל – עכשיו – בחרה באביב גפן
אפיק איובי – הימים עוברים – הדחה
ספיר סבן – אולי פעם – בחרה בשלומי שבת

וידיאו 1: ספיר סבן – "אולי פעם"
וידיאו 2: דורין הירבי – Summertime Sadness

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן