הגר לוי - Dreams

Dreams

הגר לוי

מילים, לחן, עיבוד והפקה מוסיקלית: הגר לוי
4.5/5

לא מעט זמרים וזמרות מקומיים בוחרים לשיר באנגלית. המגמה מובנת. המשימה אינה פשוטה. זה לא רק עניין של מבטא. שפה  צריכה להיות חלק בלתי נפרד מהדי.אן.איי היצירתי שלך, עליה להיות מובנית על הזמר כחלק אינטגרלי מיישותו האומנותית. .
אצל  הגר לוי אני מוצא את האינטגרציה הזו, גם אם המבטא הוא לא מאה אחוז, ההבעה הפנימית חוברת לשפה. מהבחינה הזו, אני מגלה זמרת-יוצרת נהדרת שיודעת לתרגם רגש לצלילים במנגינות ובשירה תחושתית.
"כל הדברים שאני פוחדת לעשות ובכל זאת עושה/ אני מקווה שאיכשהו יירשמו בספר של אור זהוב/ כל הדברים שאני חולמת לעשות/ וספק עושה/ מקווה שיירשמו/ איכשהו איפשהו/ בספר של צבעים אלוהיים". הגר מנסה לשתף את היקום בתחושותיה, מדמיינת את חלומותיה ותחושותיה יוצאים לסיבוב בעולם וחוזרים אליה בפיסות אור קטנות.
כשהיא מלווה עצמה בפסנתר, שרה הגר את המילים ברגישות מופלאה, נוגעת בנימי הרגש הכי דקים שלה, מטפסת בסולם הרגש בשלבים,  שולטת היטב בקולה, מחלקת אנרגיות בלי ללחוץ מדי, ונעזרת בליווי הצ'לו המעולה של מאיה בלזיצמן,  שמעניק לה ולשיר עוצמה בעיבוד מינימליסטי מדויק. אם מוסיקה נועדה לגרום לריגושים ישירים – הגר לוי נוגעת במקום נזה – בדרגת אמינות גבוהה.

All the things/ I'm scared to do
And do anyway/ I hope they register / Somehow, somewhere/ In a book of golden Light
All the things/ I dream to do/ And do doubtingly/ I hope they register / Somehow, somewhere/ In a book of color divine
Let it all pour down/ The veins of the earth/
Let it all spin around/ With other dreams/ And make it turn
All the things I burn for/All the things I burn for/ Will make their way out/ to the universe/ and back to me/ In little shreds of light…

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן