יוסי שטרית 2

ה"טרמינל" של יוסי שטרית ניצח את ה"ירח" של אלמוג קריאף

אקס פקטור חצי הגמר

יוסי שטרית, דניאל יפה, אלמוג קריאף, אנה טימופיי, עידו ועטרה
/5

מה חבל שחוקי המשחק אינם מאפשרים הדחת שופטים. זה יכול היה להיות גימיק ריאליטי מטורף. משימה לצופים. ככל שהתוכנית מתקדמת לקראת סיומה, יורדת רמת היושבים בשולחן השופטים. אין להם מה להגיד. הם ממחזרים וממחזרים, הכי גרוע – פולטים דברי הבל ומשפטי סרק, שהמסך מתקשה לסבול.
שירי מימון הציגה את Parla Piu Piano בביצוע אנה טימופיי כ"הבשורה במוסיקה הישראלית". מוסיקה ישראלית? מדובר בשיר באיטלקית של נינו רוטה מפסקול הסרט הסנדק. כשעברי לידר ניסה להעיר לה בנימוס על "הבשורה הישראלית", מימון פתחה עליו פה במתקפה משולחת רסן וגדושת שטויות.
שירי: "אני לא מעוניינת שאנה תשיר כל הזמן פופ" (אנה שרה פופ?)
עברי מנסה להתגונן: "זה יפה"…
שירי: "מה זה יפה. זה מטורף. זו אריה איטלקית! אין דבר כזה בעולם!"
עברי: "היית פעם באופרה?"
שירי: "אבל הקהל באולם ובבית לא ראה אופרה!"
עברי: "איך את יודעת?"
שירי: "אני יכולה להסתכל ולראות את מי שנמצא פה".
כלומר שירי קובעת שלפי המראה שלהם – הם לא היו בחיים באופרה. עד לאן אפשר לרדת?! האם לא כך נולדת גזענות?
זו דוגמא אחת לרמת השיח בשולחן השופטים, שהגיעה לרגעי השפל הגדולים בתוכנית. בשלב הזה של חצי הגמר – השופטים נוכחים, אבל תרומתם – אפסית. עברי לידר נשמע כמעט מתנצל, כשהוא אמר על הביצוע של עידו ועטרה ל"בראשית עולם" – "חמוד" – "זה היה קצת חמוד. אולי לגמר צריכים קלאסיקה גדולה". בינתיים, עידו ועטרה אינם זקוקים ל"קלאסיקה גדולה". די להם בביצוע שטוח ומתקתק. הם קיבלו ארוחה חגיגית עם משה פרץ ורעייתו. שירי מימון  תיארה את הביצוע שלהם – "כאילו את לוטפת לו את הרגל ואת שמה לו יד". (סקס בשידור ישיר?) ו"יש פה משהו רוחני"… מי צריך קלאסיקה, כשהקיטש  נשפך בכמויות גם מצד השופטת.
את דניאל יפה מכינים לגמר במופע מושקע משלה. איך אמר פורטיס על בת חסותו? "אפילו לא הרגשתי שאני בתחרות שירים". היא שרה ביונסה, רוקדת עם רקדנים, נהנית מהפקה חבל"ז. חגיגה גדולה, אכן, דניאל יפה נראית כמו בהופעה מחוץ לתחרות. מה מקורי כאן? כמעט כלום. הכל כבר מועתק מטקסי הגראמי, VMA. הזמרת משתלבת בתוך ההפקה, כך שעדיין אני מחכה לשמוע ממנה ביצוע נטו.
לאלמוג קריאף לא היה סיכוי מול יוסי שטרית. שטרית קיבל את "טרמינל 3" של דודו אהרון – 13.6 מיליון צפיות ביוטיוב מול "קלאסיקה" כמו "ירח" של שלמה ארצי. עברי לידר ידע שאין לקריאף שום סיכוי מול להיט החתונות הרדוד, שזכה לכוריאוגרפיית פסטיגלים מצועצעת. האם עברי העדיף את שטרית, כשבחר לו שיר על בטוח?
אם קריאף עוד ניסה ללכת על פרשנות לשירים, שטרית כבר נותן בראש, בידיים וברגליים. הוא כבר בליגה של אהרון, פרץ, גולן. מובטחת פרנסה אחרי התחרות.

עלו לגמר

יוסי שטרית – "טרמינל 3"
דניאל יפה – Survivor
עידו ועטרה – דרישת שלום
אנה טימופיי – Parla Piu Piano, Time To Say Goodbye

הדחה

אלמוג קריאף – "ירח", "יש לך"

וידיאו: יוסי שטרית – טרמינל 3

וידיאו: דניאל יפה – Survivor

וידיאו: יוסי שטרית – טרמינל 3

וידיאו: אנה טימופיי – Time to say goodbye

וידיאו: דניאל יפה – Survivor

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן