טלשה

הכוכב הבא – טלשה

הכוכב הבא 25.26.12
3.5/5

אז מה שופטים בדיוק ב"הכוכב הבא? את המועמד הבא לייצג את ישראל באירוויזיון? את הזמר או הזמרת בעל האיכויות הקוליות? את היוצר-זמר המקורי?
אחרי התוכנית האחרונה, גם לשופטים בתחרות אין כנראה תשובה. אסף אטדגי שמע ביצוע מעולה של Somewhere Over The Rainbow, הבלדה הקלאסית המופלאה, ושלח את המתמודדת קים סגל להביא משהו "בועט יותר". למה התכוון בקלישאה הנוראה הזו? דואט של השיר עם עומר אדם? מה זה "בועט יותר"? גיל חדש שנתנה פרשנות מפעימה ל"לא סתם" של אמיר דדון? הצמד האלקטרוני "ולמה" של מתן ולנר את חן אלמקיאס שעשו שיר מקורי – Enjoy The Pain? אבל גם כאן צריכים לההרגיע. גם הראל סקעת לא הבין את ההתפרצות של קרן פלס בדברי השבח והסופרלטיבים, שהיא שפכה על הצמד. זה נשמע כמו מנותק מכל קונטקסט – "הופעה מטורפת", "ישבתי מרותקת", "זה בועט", "זה עשוי טיפ טופ", "זה יכול לייצג אותנו בטירוף באירופה". הלו, שופטת תרגיעי. סלקי את התשפוכת הזו משולחן השופטים.
היסחפות אנטי יתר: קרן פלס נותנת אדום לטלשה (טל שחר בן ארי) על ביצוע  Wrecking Ball, מול שלושת הכחולים של חבריה לשולחן. אני לא מאמין שפלס אינה יודעת, שלא המנעד הקולי קובע איכות ביצוע. לעיתים ההפנמה חזקה יותר מההחצנה. טלשה נשמעה הכי "בינלאומית" בתחרות, אם מדובר באירוויזיון.
אבל להערה של הראל סקעת נגד האדום שלה, פלס בחרה להשיב בטון פרעכי: "אני נראית לך ילדה קטנה שנולדה אתמול… אני צריכה לרצות אותך או אותו? אני ילדתי חמישים כמוך…" יש רגעים שההחצנה מוציאה ממך משהו לא טוב, שלא היית רוצה שהציבור יראה.
במצב עניינים כזה, מוקי נשאר השופט הרציונאלי, גם כאשר אינך מסכים עם כל אדום שלו. מוקי נתן אדום לשירה בקר לא הביצוע המצוין של Cada Dia, המוכר מהפרויקט של עידן רייכל, אלא על היעדר "נוכחות/אישיות  בימתית". זה נכון, אבל אולי כדאי לזכור שוב את הברווזון המזמר סוזן בויל, הזמרת שהוכיחה, כי דימוי ונוכחות בימתית עלולים להטעות בגדול.
מה שמעלה מחדש את השאלה: מה תפקיד השופט בתחרות הזו? לבחור זמרת שהא גם פרפורמרית מעולה או את הביצוע המעולה נטו? יכול להיות, שגם מוקי כבר מחליט לפי קריטריונים של מי ייצג אותנו באירוויזיון?
ריאליטי: כולם יודעים שאלישע שמואלי ("שאולי") מגיע לתחרות כדי שיעשו ממנו מצחוק. במקום לסנן מראש, מקריבים אותו קורבן על מזבח הבידור. לא יפה. ואותי זה לא מצחיק. וגם – עשו שימוש בוטה בשיר היציאה מהארון של מאור גמליאל, כדי להפעיל את אגף ההומואים (עזר נגד סקעת) בתחרות צחוקים. לא יפה, וגם הפעם – אותי לא הצחיק. ועוד ריאליטי: אסי עזר המנחה שקיבל כנראה הוראה לגנוב את ההצגה, והוא מה-זה גנב. לעיתים, יש לי חשק לעצור אותו על שוטטות. מצד שני: אפשר לשחרר אותו על תנאי בזכות החן הבלעדי וגם הפרודיה העצמית.

עברו לשלב הבא: גיל חדש – "לא סתם" קים סגל – Over The Rainbow, מאור גמליאל – "יוצא מהארון", שירה בקר – Cada Dia, ולמה – Enjoy The Pain, טלשה – Wrecing Ball

וידיאו: גיל חדש – "לא סתם" 

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

  1. התכנית הכי שיטחית עם השופטים הכי מזעזעים ורותם סלע אחת בלי הבעות פנים!עופי כבר!!ואסי איףף איזה מעצבן שהוא נהיה!דיוויה היסטרית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן