כיתריה בגמר

כתריה בגמר

הכוכב הבא לאירוויזיון

/5

אצל כיתריה – כל ביצוע טוב מקודמו.  כשכבר נדמה כי היא כבר אינה יכולה להפתיע – היא נפתחת מחדש, הולכת על עוד קאבר אלמותי. אין רגע דל.  היא נראית כמו דיווה שצומחת  אט אט מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון. זמרת נשמה בדם. ברור שאפשר לסמוך עליה, שהיא תהיה אחת הגדולות באירוויזיון, אם וכאשר תזכה בתחרות. תנו לה שיר מעולה והיא תתרומם מעלה מעלה. Rise Up  הוא משל ודוגמא. זהו סינגל מתוך אלבומה של אנדרה דיי Cheers To The Fall שיצא ב-2015,  שקיבל חשיפה מחודשת. כשמדובר בשיר חזק, אין שום בעיה לחזור אליו עוד ועוד.  אנדרה דיי היא תחנת כוח ווקאלית. מישהו כתב עליה – "אדל פוגשת את בילי הולידיי".  "ואנחנו נתעורר, ונתרומם כמו הגלים,  למרות הכאב, נתעורר, ונעשה את זה שוב אלפי פעמים" , שרה דיי, בביצוע המשלב אלמנטים של R & B, נשמה, בלוז, פופ מסורתי ואפילו ג 'אז, והציגה לראווה את העושר הסגנוני והקולי שלה, כמו גם טכניקה המעידה של שליטה נפלאה בקול, ובטווח עצום גם מבחינת התחושה הפנימית. כיתריה למדה גם ממנה. היא קורצה מתכונות דומות. תנו לה שירים כאלה והיא תגיע לליגת האנ.בי.איי של זמרות המוסיקה השחורה. בינתיים היא בגמר הכוכב הבא. אם תזכה – יש נציגה מעולה לישראל לתחרות בת"א.
אני רוצה בגמר גם את אברהם דה קרבליו. הוא אחד הזמרים הגדולים שהשתתף בתחרויות ריאליטי מוסיקה בישראל אי-פעם. יש לו נתונים קוליים של זמרי על.  כשהוא חוזר למקומו הטבעי – ליד הפסנתר, אין  נפילות. הוא פותח את הגרון שלו עד הסוף ומפעיל  את הלב הגדול שמתחת למיתרים. זה השילוב האולטימטיבי בין טכניקה ליכולת אמוציונאלית לקחת שיר למקומות המאוד חמים עוצמתיים שלו. הפעם הוא שר Perfect, בלדה שהביאה את אד שירן לצמרת הפופ. שירן הוא מסוג הזמרים היוצרים, שהולך על שירים של פגיעות ישירות במטרה – מלודיים, קליטים, טקסטים המוגשים בטון מתכוון, בעיבודים פונקציונאליים משדרגים. כמו אדלאד שירן אינו מחפש שינויים מפליגים. נשאר במקומות הנוחים לו עם כל המרכיבים שעשו אותו כל כך מבוקש בעולם. כזהו גם אברהם דה קרבליו – הוא בוחר בלדות קליטות שיובילו אותו לאזרי הנוחות שלו, ושם הוא מרגיש נפלא והופך לזמר אדיר. הוא עוד מועמד, שאפשר לשלוח אותו לתחרות האירוויזיון מצויד בתעודת הצטיינות. עם שיר טוב הוא יכול להגיע גבוה.
שפיטה ממשיכה להצטעצע, הפעם בשיר מקורי – Lioness. טעם של בדיחה גרועה. ציון טוב בבידור צבעוני. אני מקווה שהיא לא תגיע למעמד האירוויזיון. בהכוכב הבא אוהבים בידור והצחקות, והמפיקים לוקחים אותה רחוק בשבל הפאן והשעשועים, ממש כמו שהם בונים את התחרות על שני המנחים הבדרנים, שממשיכים לשלוף שפנים מהכובע.  רק שלא יקחו אותה רחוק מדי.

דניאל ברזילאי – Use Somebody ציון: 6
כיתריה – Rise Up ציון: 10
שפיטה – Lioness ציון: 6
אברהם דה קרבליו – Perfect  ציון: 9

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן