טיילור סוויפט Taylor Swift - Lover

Lover

טיילור סוויפט

הליקון
4.5/5

טיילור סוויפט היא כוכבת במלוא משמעות המילה: נועזת באמירותיה, מרשעת נחמדת, דמות ציבורית מרתקת, בעלת יכולת של כל-יכולה, אישיות בלתי נלאית, זמרת פופ מעולה. מעטות הדמויות במוזיקת הפופ המודרנית (נוף מוסיקלי שבחמש השנים האחרונות הפך פחות תלוי בסוג כוכבים של פולחן-אישיות שסוויפט מייצגת) שמעוררות מגוון כה רחב של דעות על כמעט כל מה שהיא עושה. זהו אלבום האולפן השביעי של טיילור, וככל הנראה הטוב ביותר שלה. היא מתמודדת עם נושאים של שנאת נשים, סרטן, שוויון להט"בים ואהבה.
Lover שיוצא שנתיים אחרי Reputation, הוא אלבום פופ טהור. 18 שירים שרובם מזמינים האזנה חוזרת,  משלימים מסע כמעט בכל נושא שמדבר אליה.  סינגלים: Me! בהשתתפות ברנדון אורי, הסולן של "פאניק את דה דיסקו" גם You need To Calm Down.
סוויפט היא זמרת דעתנית. השירים שלה נוגעים בנושאים אקטואלים, אישיים. בשיר כמו The Man היא נוגעת בנושא מגדרי – I’m so sick of running as fast as I can/ Wondering if I'd get there quicker if I was a man. רומנטיקה נוסח סוויפט זה "רחוב קורנליה", שבה היא נזכרת בסיטואציה "במושב האחורי / שיכורה ממשהו חזק יותר מהמשקה בבר".
"מיס אמריקנה והנסיך שבור הלב", נשמע כשיר הפוליטי ביותר של האלבום. לא חשים בזה מיד מכיוון שהשיר מסווה את אמירתו החברתית במטפורה עמוקה. אבל קשה לטעות במסר כשהא מגיעה כמו "סיפור אמריקאי בוער לפני / אני מרגישה חסרת אונים" היא שרה על ההתפכחות שלה כצעירה אמריקאית פטריוטית שכבר לא יכולה להרגיש כל כך גאה. כשהיא התייצבה כפעילה למען זכויות הומואים וחוק השוויון מוקדם יותר השנה, היית יכולה לחוש את האכזבה שבעטיים של המפגשים, ו"מיס אמריקנה "מראה שההתמודדות הזו לא הייתה חד פעמית. והנה: סוויפט שרה על איבוד הרוח התמימה של האופטימיות הלאומית.
ההתייחחסות החברתית פוליטית של סוויפט מחזקת יותר את התאוריה מדיע אנו זקוקים לאוהבים עכשיו יותר מתמיד, תקשיבו לבלדות כמו ב“Afterglow” ו – “Daylight” – החשיבה על מאהב כתיאור תפקיד. האלבום הזה נותן לנו לא מעט לאהוב: אירוע פופ בו מצליחה טיילור סוויפט לשתף רגשות על אמת. אין כאן בלוף.

(Taylor Swift – ME! (feat. Brendon Urie of Panic! At The Disco

1. I Forgot That You Existed
2. Cruel Summer
3. Lover
4. The Man
5. The Archer
6.  I Think He Knows
7. Miss Americana & the Heartbreak Prince
8. Paper Rings
9. Cornelia Street
10. Death By a Thousand Cuts
11. London Boy
12. (Soon You'll Get Better (feat. Dixie Chicks
13. False God
14. You Need to Calm Down
15. Afterglow
16. (ME! (feat. Brendon Urie
17. It's Nice to Have a Friend
18. Daylight

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן