לואיס פונסי luis fonsi Despacito & Mis Grandes Exitos

Despacito & Mis Grandes Exito

לואיס פונסי

הליקון
4/5

מעניין אם לואיס פונסי תורם משהו לפורטו ריקו אחרי הסופה שהחריבה אותה. כוכב הפופ הלטיני (מפורטו ריקו) חולל סופה משלו – מעל 5 מיליארד השמעות ל"דספסיטו" בשרותי ההזרמה, 3.8 מיליארד צפיות, 16 שבועות במקום הראשון במצעד הסינגלים של הבילבורד. הקונצזוס העולמי מדרבן: מהר ותוציא איזשהו אוסף. נצל את המומנטום. לא בטוח שהעולם ערוך  ל-19 שירים של הפונסי. הרי הוא מזוהה עם להיט, לא עם אלבום. אנחנו בעידן שהסינגל מנצח, לאו דווקא האלבום שמגיע  בעקבותיו. עובדה האלבום נפתח בשתי גרסאות ל"דספסיטו" – המקורית עם דדי ינקי וזו המשתפת את ג'סטין ביבר. בסיום עוד אחת בגרסת סלסה עם ויקטור עימנואל. נוסחת המיליארדים בחיבור בין פופ לטיני וראפ
יש אחד באנגלית שימשיך את המסיבה – Wave Your Flag . פתאום אנגלית נשמעת זרה לעניין, ואך טבעי הוא שנחזור לספרדית בעוד דאנס בעל פוטנציאל – Corazón en la Maleta ולאיזון בלדת אהבה משתפכת בליווי אקוסטי – Llegaste עם הזמר Juan Luis Guerra. אחרי רגיעה – היכונו לסערת הרוק דאנס של Tentación המלווה מחיאות קצובות. איזון בבלדה רומנטית נוטפת רגש? – ניחשתם נכונה. השיר נקרא gritar. לצעוק. מתברר שאפשר גם לא לצעוק רגש להנמיך ולאפק ב – Aquí Estoy Yo –"הנה אני".
ופתאום מתברר כי הפונסי הזה ממש חזק בבלדות אהבה. כמעט רוב השירים האחרונים הם שירי רגש רומנטיים. קחו את הדואט עם  Todo Vuelve a Empezar ("הכל מתחיל שוב") עם לאורה פוזיני. מתרחקים מדספסיטו לטובת השירים שפעם  הלכו טוב בסאן רמו, ואם כבר התרפקות מהסוג הזה, נקשיב לטון המשתוקק והמתפעם של Nada Es Para Siempre ("שום דבר הוא לנצח") של Abrazar la Vida ("לחבק את החיים") של Quién Te Dijo Eso? ("מי אמר לך את זה?") ושל Quisiera Poder Olvidarme de Ti ("הלוואי שיכולתי לשכוח אותך") מבחינת המאזינים הצעירים שהפכו את "דספוסיטו" ללהיט של כל הזמנים – הבלדות האלו עלולות להישמע מוסיקה של "זקנים". שורה תחתונה: לאוהבי פופ לטיני – יש כאן אלבום לחגים.

  1. Despacito
  2. Despacito (Remix)  Feat. Justin Bieber
  3. Wave Your Flag [Feat. Luis Fonsi]
  4. Corazón en la Maleta
  5. Llegaste TÚ  Feat. Juan Luis Guerra 
  6. Tentación
  7. Explícame
  8. Gritar
  9. Aquí Estoy Yo
  10. No Me Doy Por Vencido
  11. Todo Vuelve a Empezar  Feat. Laura Pausini 
  12. Tu Amor
  13. Por Una Mujer
  14. Nada Es Para Siempre
  15. Abrazar la Vida
  16. Quién Te Dijo Eso?
  17. Quisiera Poder Olvidarme de Ti
  1. Imagíname Sin Ti
  2. Despacito (Version Salsa) Feat. Victor Manuelle
שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן