שלמה ארצי 2

"למה אנחנו כל כך אוהבים אותך?"

שלמה ארצי חוגג 50 שנות במה

אוגוסט 2019
/5

עזוב אותך מעיתונאים. הרשת חזקה יותר. ראיונות כבר מזמן פאסה. אם כבר – שלמה ארצי הוא העתונאי שמראיין לקראת הבחירות את בני גנץ. קשר עם הקהל? – קח צרור שאלות ותענה עליהם. אחר-כך תעלה אותם ליוטיוב. "מי אתה באמת, שלמה ארצי?" ו"למה אנחנו כל כך אוהבים אותך?". הוא קורא שאלה וצוחק. "זו שאלה נהדרת", הוא משיב לעצמו. בטח נהדרת. חסר שלא יאהבו אותך. אתה מחובר בטבור לאהבת הקהל. כל דקה  אתה נלחם על תודעת הקהל. את החורף תעביר באינטימי בצוותא ת"א לרגל 30 שנה להופעות שם, אבל תחשוב על על הקיץ הבא, ואולי כבר על זה שיבוא אחריו.
שלמה ארצי ימשיך לחשב את הקריירה שלו תמיד שני צעדים קדימה. השבוע הוא מבקש את אהבת הקהל אחרי 50 שנות במה. ליב פארק ראשל"צ. יקבל גם יקבל. בשבילה הוא יזיע לאורך שלוש וחצי שעות של מופע. זה ריטואל. למה?  – כי הוא אוהב  להיות מחניף ומוחנף. לרקוד עם מעריצים במעברים. לחוש את המגע המיוזע. לפלרטט. רק הוא יכול לשחזר את הריטואל הזה. רק הוא יכול לקחת את האיש האחרון בקצה היציע הגבוה ולשלוט בו שליטה ללא מיצרים. רק הוא "מלך העולם" בראשון, בקיסריה, בשוני, כמו שאומר השיר המתורגם. קיבלתם תשובה על "למה אנחנו כל כך אוהבים אותך?".
ג'ינס, חולצה טריקו, נעלי התעמלות ומגבת יספיקו. בשביל להגשים את סיפור האהבה עם הקהל לא צריכים חליפה. צריכים להקה טובה. צריכים קשר ישיר עם השורה הראשונה והשנייה והעשירית, ונשים שמנגבות דמעות כשהוא שר "פתאום כשלא באת" ו"מנגב לך ת'דמעות"
בריטואל השלמה ארציי אפילו השירים הם כבר חלק מהפולחן. לא מחפשים ביצועים גדולים מן החייים. כול שורה וכול שיר וכל ג’סטה יכנסו במקום הנכון וימשיכו להטעין את ארצי והקהל לקראת לילות האהבה הבאים.

שלמה ארצי – שאלה ותשובה

ליל אהבה בראשל"צ אוגוסט 2019 במאי מצלמות: סיון מגזניק, במאי המופע: ירון שילון

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן