ליקה טישצ'נקו

מזלי עדיפה על ליקה?!

אקס פקטור פרק 13 בתי השופטים

קטגורית הבנות
3/5

הפיה עם מקל הקסמים הלכה הביתה. הסלסול של מזלי ניצח את קסם השירה של ליקה. נימוק ההדחה יישאר חבוי בהסתודדות בין היועצת מאיה דגן לשופטת שירי מימון. הן יודעות  טוב יותר ממני וממך, הצופה, מה עומד מאחורי החלטתן. האם הייתה כאן התערבות של ההפקה? מי יודע. אנחנו לא אמורים לדעת יותר מדי. יש החלטות שנקבעות בחדרי חדרים של מועצת המנהלים של מפיקי התוכנית ויוצריה. בניגוד לתוכניות ריאליטי אחרות, אקס פקטור אינה מרשה הכנסה של נציג מהקהל לדירקטוריון והוצאה של מידע מסווג.
מכל מקום, כנציג הקהל בדירקטוריון של אקס פקטור, אני קובע: קסמה של ליקה טישצ'נקו בביצוע "מרוב אהבה שותק" (יוסי בנאי-מתי כספי) הילך עלי הרבה יותר מאשר סלסולה האנמי של המנומרת מזלי ימין ב"ואם פרידה" המוכר מדקלה. ל"אקס פקטור ישראל" יש כנראה שיקולים אחרים, שאינם קשורים דווקא למוסיקה.
עד שהגענו למוסיקה, קיבלנו כמעט חצי שעה של הכל מכל בפרק הבנות בבית השופטים. חיבור של "מאסטר שף" ו"האח הגדול". שירי מימון והבנות מבשלות ביחד, עורכות מסיבת פיג'מות, משחקות "אמת או חובה", אמבטיה, כיבוי אורות, כאשר מדי פעם נשמעות הערות כמו "זה הולך להיות יום לא פשוט", "זה יהיה יום גורלי" –  חפירות דרמטיות כביכול כדי להזכיר לנו שאנחנו לא במחנה נופש, למרות שההפקה עושה הכל כדי לתת תחושה של חופשה מענגת בקייטנת בישול. "החיים שלי זה צ'יפס ושניצל" אומרת השופטת שירי מימון, ולמרות שהעורכים הם שליטי התוכנית, הצ'יפס והשניצל של שירי מימון לא נשארו על רצפת העריכה.
השחקנית מאיה דגן גויסה יותר על תקן בדרנית שנועדה להצחיק מאשר כיועצת בענייני מוסיקה. המצלמות מתמקדות בפה שלה, בסידור השיער התכוף. בהצגה של פוזות ובמניירות של דיווה, כביכול. קטע מיוחד מוקדש לשיחה שלה עם המנחה בר רפאלי. חשוב לה לדעת אם היא תוזמן לחתונתה. "את יודעת כמה עבדתי כדי להיות מוזמנת לחתונה של נינט"? לא בטוח שהצופים מבינים את ההומור, אבל במצב שמאיה דגן היא אובייקט תפאורתי ולא ממש יועצת מוסיקלית – החתונה של בר רפאלי היא סיפור הרבה יותר אטרקטיבי בתוכנית ריאליטי.
מוסיקה: הדר לי כרגיל פותחת מבערים, הפעם ב – Fever. שירי מימון אומרת  כי היא אוהבת אצלה, שהיא "לא מתאמצת כדי להרשים". ואני אומר לשירי: מתאמצת עד צאת הנשמה! מימון השתמשה בטיעון של ה"לא מתאמצת" גם בדברים שאמרה על הביצוע של טל גינת ל – Young And Beautiful של לנה דל ריי. "יש בה משהו טכני, ומצד שני היא אינה מתאמצת לרגש". מימון יכולה להסביר את המשפט? מישהו הבין?
אנה טימופיי לקחה את Angles של רובי ויליאמס לגבהים, ששייכים רק למלאכים. אפשר כבר עכשיו להעניק לה את האקס פקטור ולהמשיך התחרות בלעדיה. היא  זמרת אופרה, רמה בפני עצמה. לא שייכת לתחרות הזו.

מזלי ימין – "ואם פרידה"
הדר לי – Fever
אנה טימופיי – Angles
טל גינת – Young And Beautiful

הדחה
ליקה טישצ'נקו – "מרוב אהבה שותק"

וידיאו: אנה טימופיי – Angles

וידיאו: טל גינת – Young And Beautiful

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

4 תגובות

  1. שירי מיימון יוצאת ממש רע בתוכנית השנה.
    אני באמת חושב שהעורך ממש שונא אותה.
    מאד לא נחמדה, קנאית משהו, חסרת ביטחון עצמי. ממש לא מבין את זה.

    אנה טמופיי היא הזוכה שלי בתחרות המביכה הזאת.
    ממש תת רמה השנה, וחבל.

  2. אתה לא הראשון שאומר את זה על הדר , אני לא מבין מאיפה זה בה כי ממה שאני התרשמתי
    מכל התוכניות עד היום שאין בה שום פוזה , שהיא DOWN TO EARTH
    מחוברת למה שהיא שרה

  3. למשה

    אני לא מת על המלודרמטיות המופרזת של הדר לי. למרות שהיא מקצועית, יש תחושה של מניירה ופוזה. לגבי הזוכים: לא בטוח שכדאי כבר בשלב זה להצביע על הזוכה. בריאליטי כמו בריאליטי השיקולים לא תמיד מקצועיים. כיוון שאתה ואני לא מודעים למתרחש מאחורי הקלעים, נמשיך להתייחס לתוכנית כריאליטי ופחות כאל תחרות מוסיקה.

  4. יוסי אני מקווה שאתה קורא את התגובות , אז הדר לי נתנה ביצוע טוב או לא ? נכון שאנה זמרת מצוינת
    אבל הדר לי לא נופלת ממנה בשום דבר , כל אחת בז'אנר שלה
    דווקא פה שירי צודקת , רואים שזה בא להדר מאוד טבעי

    אחרי שכולם הכתירו אותה עכשיו אני בטוח שהיא לא תנצח
    בגלל הזוכים האחרונים בריאליטי : אלקנה , אביתר , אז כנראה המגמה תימשך ויוסי שטרית/אלמוג קריאף
    אחד מהם יזכה לדעתי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן