מילן פארמר - Interstellaires

Interstellaires

מילן פארמר

הליקון
3.5/5

לא בטוח שהזמרת הצרפתיה מנסה להמציא עצמה מחדש. מילן פארמר מתלבטת בין צרפתית לאנגלית, קורצת לחתך רחב של מאזינים בשתי שפות. היא כבר אינה משתפת פעולה עם המפיק והמוסיקאי שעמד מאחורי הצלחותיה – Laurent Boutonnat. אני יכול להבטיח שלא תרגישו בהבדלים.
האווירה החלומית של   Interstellaires בצלילי רוק ואלקטרוניקה ממחישה את הכיוון האסקפיסטי של מילן פרמר באלבום העשירי שלה. הזמרת  הצרפתיה השחילה לאלבום קאבר קליט לשירו סטינג – Stolen Car והדואט איתו יצר להיט של ממש. פארמר היא מסוג הזמרות שמאתגרת עצמה מאלבום לאלבום, אבל ללא יומרות לחצות קווים אל מקומות שאינם הסביבה הטבעית שלה.
ההפקה המוסיקלית הריחופית של הפתיחה עוברת לאורך האלבום. פארמר כמו נוגעת לא נוגעת בקולה החושני. רק בשיר הרביעי C’est Pas Moi יוצאת פרמר מהמסלול הזה ועוברת לנתיב יותר פאנקיי, כך גם ב –  Voie Lactée ("שביל החלב") Pas d’access  ("אין גישה"),  אמביינט פסיכודלי בצליל סינתיסייזר דומיננטי. Insondables  העוסק במות הקרוב והאהוב מוגש במקצב דאנס אפלולי. עוד בלדת אווירה  קודרת יפה – City of Love.
I Want You To Want Me הוא קאבר רך לשיר של להקת Cheap Trick המושר באנגלית. À Rebours – על הניסיון של האדם למחוק או להחזיר אירועים בחייו. עוד בלדה שפארמר תיקח להופעותיה מהאלבום – Love Song. אין כאן משהו שיצדיק עניין מחודש בפארמר, אבל אוהביה יקבלו את אהובתם ברגעים שאינם מקלקלים את מה שנרקם ביניהם עד כה.

  1. Interstellaires
    Stolen Car
    3. À Rebours
    4. C’est Pas Moi
    5. Insondables
    6. Love Song
    7. Pas D’Acces
    8. I Want You to Want Me
    9. Voie Lactée
    10. City of Love
    11. Un Jour Ou L’Autreוידיאו: Stolen Car עם סטינג

 

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן