דיסטרבד - דיוויד דריימן

פאשיזם רוק? Disturbed נותנים תשובה

/5

"כאשר מוזיקה היא נשק". תביטו בוידאו (בהמשך) ותבינו: כל הגדרה ממדהים עד מפחיד, ויתקבל גם מטריף ומזוויע.  Disturbed היא להקת רוק משיקאגו, אילינוי, ילידת 1996, מחומשת היטב ברוקרים שאינם לוקחים שבויים. ההרכב נשמע ונראה כמו מטאור שנחת על כדור הארץ – מחולל היסטריית המונים למרות שהרדיו כמעט לא משדר אותו.
אלבומה הרביעי  Indestructible, "לא ניתן להשמדה" נמכר ב-1.11 מיליון עותקים באמריקה בלבד דן דונגן, מייק וונגרן, ג'ון מוייר, דיוויד דריימן, הזמר-סולן (*) מוגדרים – מטאל חדש –  nu metal band, תרצו – הרד רוק או הבי מטאל ויש שגורסים "אלטרנטיב מטאל". איך שלא תרצו ה – Disturbed נותנים מה-זה הצגה מופרעת שגורמת להרבה מופרעים לצאת מדעתם. רוק זועם, קר, תוקפני, מאיים, גס. שימו לב לקהל. כמה אגרסיה יוצאת ממנו.  הקפיאו את הנשמות שלכם. לכל אגרוף יש קול. צבא העולם מתאחד. כשמוסיקה הופכת נשק. כשההמון נסחף, מאבד שליטה. פאשיזם רוק? ואללה!

 אלבומים: The Sickness, Believe,Ten Thousands Fists,  IndestructibleAsylum

* דיוויד דריימן, הסולן שמכתיב את הדימוי של הלהקה, הוא יהודי, בן למשפחת ניצולי שואה, שסביו, סבתו, אימו ואחיו הצעירים מתגוררים בירושלים. דריימן שלמד בבתי ספר יהודיים בלוס אנג'לס, למד שנה בישיבת נווה ציון בירושלים.

דיסטרבד – Evolution Tour הופעה ב –  2.7.19 (שלישי) בשעה 21:00 – לייב פארק ראשון לציון.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן