פול אנקה

דיאנה

פול אנקה

0/5

הו, איזו רומנטיקה נוסטלגית מרטיטה. פול אנקה הקליט אותו ב-1957. חשבון פשוט: לפני 52 שנים! אנקה היה אז בן 15 בלבד. סיפור האהבה מאחורי השיר – אהבה נכזבת לבייביסיטר של אחותו, שהייתה אז בת 5. פול אנקה היה הטינאייג'ר הראשון שהצליח לשחק אותה בלהיט של מליון עותקים מכורים באותם ימים, למעשה הסינגל הנמכר ביותר באנגליה עד אז, שהגיע כמובן לראש פסגת המצעד.אנקה ביצע את השיר לראשונה כאשר עשה אודישן למוסיקאי דון קוסטה באולפן ההקלטות של פאראמאונט ב-1957. קוסטה התלהב והחתים אותו מיד. כוכב שנולד בגיל 15.

"אני צעיר/את כבר קשישה/ זה מה שסיפרו לי דארלינג/ אבל לא איכפת לי מה אומרים/ כי תמיד אתפלל/ שאני ואת נהיה חופשיים/ כמו הציפורים על העצים/ הו, הישארי לצידי דיאנה"

I'm so young and you're so old
This, my darling I've been told
I don't care just what they say
'Cause forever I will pray
You and I will be as free
As the birds up in the trees
Oh, please, stay by me, Diana

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

4 תגובות

  1. אתמול הייתי בהופעה הראשונה של פול אנקה בארץ. היה ערב מרגש ונפלא. אנקה שר את השיר דיאנה פעמיים: בתחילת המופע ובסופו. הקהל הצטרף אליו, שר, זימזם והתענג.מי שלא היה במופע – הפסיד משהו ….

  2. פעם, פעם

    היו השירים היפים
    עם הקליפים הפשוטים

    אז חלקם היו שחור לבן
    וללא בחורות מתערטלות

    אז השירים באמת ביטאו את הרגש האמיתי
    גם האהבה הפשוטה ללא תאוות הבשרים החולנית של ימינו.

    חבל על הדור הצעיר שלא הכירו, ולא מתעניינים
    בכיף האמיתי לשבת או לשכב על הספה בעיניים עצומות ולהקשיב לשירי הפלא של שנות ה 60

  3. השיר הזה מעורר בי נוסטלגיה. הייתי עם המשפחה באילת והייתי בערך בת 13. אלו היו שנות השישים המקסימות. ביום שישי בערב בבנין ממול היתה מסיבה סלונית, ניגנו שם את "דיאנה" ושאר שירי פול אנקה, ואני זוכרת כמו אתמול את ההרגשה. כל כך רציתי להיות מבוגרת יותר בכמה שנים ולהיות במסיבה ההיא. עברו 43 שנים שנים, ועכשיו כששמעתי את השיר של פול אנקה, הכל חזר אלי כאילו היה זה רק אתמול. אך, כמה שאני מתגעגעת לזמנים ההם. איפה השירים ההם, איפה הרומנטיקה ואיפה הריקודים. הכל היה תמים, בלי אלכוהול ובלי סמים. אהבה נטו…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן