פרנץ' מונטנה וסוואי לי

Unforgettable

French Montana feat. Swae Lee

אן.אם.סי
4/5

"התצלום על עטיפת השיר מחתונת הורי במרוקו הוא התצלום האהוב ביותר שלי. הוא מבחינתי בלתי נשכח. זו היתה השנה בה נולדתי ובה אבי נאסר בנסיבות של חוסר מזל. הוא נתן לי את שמי מהכלא", כך מספר קארים קאראבוש, אמן ההיפ הופ המוכר בשם הבמה שלו – פרנץ' מונטנה, ששירו החדש Unforgettable בשיתוף הזמר סוואי חצה את רף  50 מיליון הצפיות.
ב-1996, אחרי שאביו שוחרר מהכלא במרוקו, קיבלה משפחתו ויזות לארה"ב. קארים-מונטנה היה אז בן 13. "לא ידעתי מילה אנגלית. הגענו לרובע הדרומי של ברונקס. למרות הקשיים, הרגשתי טוב יותר במקם הזה מאשר במרוקו. אבי עבר תקופה קשה, וחזר למרוקו. חיינו על קצבת סעד. אמי עבדה כמו מטורפת כדי להמשיך לפרנס את המשפחה, לתת לנו בגדים וגג. הבטחתי לאמי שאעשה הכל כדי לעזור לה".
מונטנה שהוציא את אלבום הבכורה שלו –  Excuse My French ב-2013, הצליח לשרוד אחרי שנורה בראשו בשנת 2003. הוא נחשב אחד הראפרים המצליחים בסצנה, אחרי ששיתף פעולה עם בכירי הז'אנר ביניהם ביניהם קנייה ווסט, ג'יי זי, דרייק, דדי ינקי, וויל אי. אם.
בקליפ ל – Unforgettable נראים פרנץ' מונטנה ושותפו לשיר סוואי לי במסע לקמפלה, אוגנדה, רוקדים ומשחקים עם תושבים מקומיים.  מונטנה כותב: "אימי היא מלכה אפריקנית ואני נשוי למלכה שחורה. כל מה שעשיתי עד היום – זה להגן על עצמי, ואם פגעתי במישהו בדרכי זו – אני מתנצל"

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן