עיון ביקורת

רבע לאפריקה, תן ת’לייבאק (מילים: אליסף בשארי יקיר ששון ונצ'י נץ' לחן: אליסף בשארי ויקיר ששון, אפריל 2016)

מוסיקה ישראלית, מוסיקת עולם, סינגלים חדשים, שירים חדשים

יקיר ששון ואליסף בשארי ואנסמבל “רבע לאפריקה” מסתלבטים  בצומת קוסמופוליטית. ראש קל, לב שמח, סלט טעמים מהמקאם, הבלקן, המזרחי ועד הפאנק וההיפ הופי. בימים של סכינים ויריות, אש האהבה שלהם מכוונת למקומות טובים. הלייבאק (המילים) יותר אמצעי.  סוג של קוריוז שיכול להיכנס תחת “מוסיקת עולם”. שפת השיר היא על תקן סחבקיות עממית. הצליל הוא  כור היתוך, פיוז’ן מחויך, יותר ניסיון נחמד לעלות על הגל הנכון מאשר יצירה מוסיקלית משמעותית.

תן ת’לייבאק תן תלייבאק / ליי ליי ליי ליי הלייבאק/ יש אחד נותן ת’לייבאק/ הוא מביא אותו כמו מסטול
ואחר מביא ת’לייבאק / בלי לחשוב על הבילבול/ אתה מבין אצלי הלייבאק / זה חלק מהעניין/ אהה אהה אהה לייבאק / ותמיד נהייה בוואן (one)
תן ת’לייבאק תן ת’לייבאק/ תן ת’לייבאק תן ת’לייבאק/ תן ת’לייבאק תן ת’לייבאק/ ליי ליי ליי ליי … הלייבאק
כשאתה אומר לי לייבאק / מה בדיוק אתה מתכוון?/ מנסה למשוך אחורה / וסופר גם לא סופר..
אהה אהה אהה לייבאק / אהה אהה הלייבאק
תן ת’לייבאק תן ת’לייבאק/ תן ת’לייבאק תן ת’לייבאק/ תן ת’לייבאק תן ת’לייבאק/ ליי ליי ליי ליי … הלייבאק
נצ’י נץ’
על הקצב עלאכיפק זה הפייבאק / אין סמנטיקה רבע לאפריקה לבני ברק/ תן ת’לייבאק וקח, פעימה אחורה

לא רוקד ת’הורה בוא נרים ת’מורל / יש לנו פור על כולם
אחויה לא רודף אחר הקצב / הכל אצלנו אחלה מריצים ת’עסק/ לא משחק תופסת סטלבט במרפסת / אדמה גועשת לבה מתפרצת
לייבאק זו גישה זו פגישה עם אישה/ זה לעלות על הגל הנכון כמו גדול ולדפוק את הגלישה/ לזהות את החולשה, לשחק עם הכאב / לא לחוץ, לא לוחץ ולא צועק זאב זאב
לייבאק זה קצב ולב הכל אני משלב, סע!/ אהה אהה אהה לייבאק / לא תופר את הקטע ברגע בודד / לוקח ת’זמן וחושב אחויה./ אהה אהה אהה לייבאק / Yeh!!! I’m feeling it right now/ אהה אהה אהה לייבאק וחושב
תן ת’לייבאק תן ת’לייבאק/ תן ת’לייבאק תן ת’לייבאק/ תן ת’לייבאק תן ת’לייבאק/ ליי ליי ליי ליי … הלייבאק

 

דירוג:
שתף דף זהBookmark and Share

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


5 − = 1