שאניה טוויין - Shania Twain – Now

Now

שאניה טוויין

הליקון
3.5/5

ב -25 באפריל, 2017, הוכרז רשמית כי שאניה טוויין תוציא סינגל חדש Swingin’ With My Eyes Closed, מתוך האלבום  החדש “Life’s About to Get Good”. התרגשות אחזה במעריציה. הם המתינו לזמרת הקאנטרי פופ 15 שנה מאז Up! של 2002. סיבה להתרגשות? נו טוב, יש הטוענים שהיא זמרת הקאנטרי הגדולה ביותר של ארה"ב. אני לא מתווכח עם סופרלטיבים. לפי האלבום הזה – אפשר ללכת על צפירת הרגעה.
שאניה שרה שיר  – על אהבה ועל החיים. "לא הייתי סתם שבורה, התרסקתי/ בטחתי בך כל כך, אתה כל מה שחשוב/ אתה כבר לא אוהב אותי/ ואני שרתי כמו ציפור עצובה/ לא יכולתי להמשיך הלאה, ואני חושבת שהיית מוחנף// הו! החיים על שמחה/ החיים הם  כאבה/ זה הכל עניין של לסלוח ורצון להתרחק משם/ אני מוכנה  להיות נאהבת/ ולאהוב בדרך שלי/  החיים נועדו לטוב'/  הו, החיים נועדו לטוב".
המוסיקה – קאנטרי קצבי, רקיד ושמח. לאוהבי הקאנטרי – להיט במיטב המסורת של הסגנון. החיים נועדו להיות טובים, והאלבום הזה כבר נמצא בצד הזה, מתנוסס בראש רשימת הנמכרים של הבילבורד עם סדרת שירים קליטים. השיר הנ"ל –  Swingin’ With My Eyes Closed – מעוטר בקצב רגאיי טיפוסי לקידום שירי פופ.
, הסינגל הרשמי השני  שיוצא מהאלבום. עוד שיר ששוחרר כסינגל כדי להעצים את הקאמבק – We Got Something They Don’t. השיר הוא על אהבה חזקה מבפנים. רק זוגות הנמצאים במערכת יחסים יציבה באמת, יודעים למה הם אוהבים זה את זה. טוויין שרה על התשוקה שמחזיקה יחסים בחיים לכל מי שמבקרים מערכות יחסים מצליחות. טורי הרכילות יזכירו את  נישואיה לאיש העסקים השוויצרי פרדריק תיבו שבאו אחרי גירושים.
We've  got something they don't/ A fire burning deep in our bones/ Smokin' when we're away/ On fire when we get home
ניצוצות עפים כאשר אתה באמת מאוהב, שאניה שרה על תשוקה. הכימיה בין שני אוהבים היא ה"משהו" הזה זאת אש. האש לעולם לא נראית. רק עשן יוצא. מטאפורת  האש  עוברת לאורך השיר ומחזקת את תחושת התשוקה הנמשכת.
מיילי סיירוס, שאניה טוויין שואפות לחזור לשורשי הקאנטרי, גם אם השורשים האלה לא ממש הנמצאים עמוק בקרקע הסגנון. קוראים למוסיקה הזו contemporary country pop . בימי השיא שלה שרה טוויין בהתלהבות אותנטית. כאן זה נשמע כבר מעט פחות בשיר  "יותר כיף" (More Fun), שבו ההמלצה שלה "להשתגע קצת ולשכוח מה קורה אחר כך", אבל עדיין היא מסוג זמרות הקאנטרי שיודעת להפוך שיר כמו Poor Me למשכנע, גם אם אינה נשמעת שאניה הישנה והטובה במאת האחוזים.

Swingin’ With My Eyes Closed
Home Now
Light Of My Life
Poor Me
Who’s Gonna Be Your Girl
More Fun
I’m Alright
Roll Me On The River
We Got Something They Don’t
You Can’t Buy Love
Life’s About To Get Good
Soldier

Shania Twain – Swingin' With My Eyes Closed

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן