שירי מימון

נגד קרן פלס אסי ורותם

שירי מימון

הכוכב הבא לאירוויזיון פרק 6
/5

אני כמו שירי מימון כנראה עדיין לא מבין את הפורמט של "הכוכב הבא". מימון הגיעה מתוכנית ריאליטי מוסיקה אחרת לעבוד, וגילתה עבודה מסוג אחר, שהרצינות אינה התכונה השלטת בה. לא בטוח שבועדת הקבלה אמרו לה משהו כמו: כאן לא דרושה בדיוק מקצועיות אלא – תלכי על הראש הקל של קרן פלס ועל הצחוקים והבידור של אסי עזר ורותם סלע. בתוכנית האחרונה ניכר ששירי מימון עדיין לא הבינה לאן היא הגיעה. אני מדבר על האודישן של רומי עזר בת 21 מרמת גן ששרה Creep של רדיוהד והיתה ראויה לכל "אדום" שניתן לה, אלא שקרן פלס, סיטונאית ה"כחולים" והסייב של אסי ורותם הצילו אותה.
כששירי מימון אמרה: אני ממש מרגישה מיותרת כאן, הודיעה לה סלע: "אנחנו כאן לתקן את הטעויות שלך". מה!? סלע הוא שופטת? ואז כן: גם שירי מימון לא הבינה איפה הגבול בין רצינות לצחוק. זו מהות הפורמט. לצמד השופטים יש מנדט לעשות כל מה שבראש שלו. סלע הסבירה (כנראה בצחוק)  למימון כי ככל שהיא תתנגד לה ולעזר כנגדה – כך ילחצו  יותר ויותר סייבים. כל נימוק הגיוני של השופטת נגד המועמדת – איבד חשיבות. כשחשבנו שאמדורסקי כאן כדי להחזיר את שולחן השופטים לשפיות, הגיעה שירי מימון וגילתה כי אין לה גיבוי גם ממנו, וכי תצטרך להתיישר עם צמד המוקיונים, אחרת חבל על זמנה.
ארשה לעצמי להסביר למימון: אחרי כישלון הרייטינג של  The Four, יעשו מפיקי "הכוכב הבא" הכל כדי להרים את התוכנית. כבר לא סופרים את מספר הגימיקים. בתוכנית האחרונה נוסף כפתור קריוקי אדום – אמצעי הענשה לשופט שלא ימצא חן בעיני הליצנים.
מימון צריכה להתיישר עם קרן פלס שרוצה "דאבל" לישראל באירוויזיון בתל אביב על תקן הפטריוטית של התוכנית והפטפטנית הבלתי נלאית, שממשפטיה אפשר לחבר ספר של שטויות ומי שמנסה להעביר גם חובבנים ובלתי מוכנים  כמו שי בן ארויה בטענה שאם יש ספק – צריכים להעביר. מימון צריכה להבין, שצמד המנחים מבין את הפורמט כל כך טוב, ששופטת מקצועית כמוה פשוט מיותרת ושהטענה שלה שיש לשמור על ה – Save לרגעים הנכונים – יותר מצודקת. אז אם יש מקום לאיזושהי רצינות – אני הפעם עם מימון במאבקה נגד כוחות החלם.

נאור כהן – "שמישהו יעצור אותי" -ציון:  7
נעמה גלי כהן New Rules ציון: 8
שי בן ארויה – "אמא אם הייתי" ציון: 4
רומי עזר – Creep ציון – 5
לימור עובד – "ואם פרידה" –  ציון: 9
אנוש דובר – "סלסולים" – ציון: 6
יוליה גרניץ – Creep ציון: 7 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן