Olly Murs You Know I Know

You Know I Know

Olly Murs

אן.אם.סי
3.5/5

מישהו כתב, שבחלומות בהקיץ שלו, אולי מארס רצה להיות דגם משופר של רובי ויליאמס. כמו ויליאמס, הוא עשה קריירה שמסתמכת יותר על שירי פופ קצביים שמחים, פונה באופן שווה לנערות צעירות ולמבוגרים ולקשישים. זמר שמצעדי המכירות בבריטניה מפנקים אותו. האלבום הכפול (חדש + אוסף) נפתח ב – Moves עם סנופ דוג. אולי מארס חוגג אלבום שישי בטופ אופ דה פופ בבריטניה. פופ וריתם נ' בלוז נפגשים על מצע מלודי סוחף.  Shaggy מצטרף במעבר רגאטון בשיר הנושא את שם האלבום – You Know I Know. גם ללא תשארו בתנוחת ישיבה. בייבי חיכיתי כל הלילה חיכיתי לך, אז פגשי אותי ליד הבר, נעשה הרבה דברים. את יודעת שאני יודע מה שאת רוצה.
ב – Feel The Same אולי מארס פוגש את הגיטרה של המפיק המהולל ניל רודג'רס. ריתם נ' בלוז מענג בקול פלסט. אין צורך בהאזהב שניה. טקסטים יותר מפשוטים. בלעדייך בייבי האהבה אינה מרגישה אותו הדבר. זוזו למרכז הרחבה. שום חלק בגוף לא ישאר ללאת תנועה. ממשיכים במסיבה ב – Somebody New. אולי מרס לא ירשה לעצמו שיר לא קליט. ב – Excuses הוא מפתיע בבלדת רגש שראויה לציון דווקא על רקע היותה חריג. הזמר שנחשף באקס פקטור בריטניה ב-2009, ממשיך כמעט לאורך כל האלבום (הראשון) באותו קו של פופ קצבי קליט, כאילו התחייב לחברת המוסיקה של לא לפספס. ב"מריה" הוא נשמע כמי שמצטרף לגל הענק של הפופ הלטיני השוטף את חופי העולם. מה שיש למורס הוא טנק מלא של אנרגיה, שהוא מוציא על שירי פופ לא חשובים בסגנון אולד סקול. שומדבר שיעיד על האמת שלו מעבר. ואולי זו האמת שלו.
*** בדיסק מס 2 שכולל את להיטיו הגדולים – אולי מארס משתף שמות מקדמי מכירות כמו פלו רידה ב- Troublemaker, דמי לובאטו ב – Up, טרווי מקוי ב – Wrapped Up. גם כאן נשמר קו אווירה פופי שמח, קליט, לעיתים סוחף. מילים פשוטות: פופ פשוט וקולח שדוחף את קטר ההצלחה של מארס, ועם זאת, לא משהו שיש לבשר עליו בראש חוצות.

Disc: 1

  1. (Moves (feat. Snoop Dogg
  2. Go Hard
  3. Love Me Again
  4. Excuses
  5. (You Know I Know (feat. Shaggy
  6. Feel The Same
  7. Somebody New
  8. Mark On My Heart
  9. Take Your Love
  10. Maria
  11. Talking To Yourself
  12. Younger 13. Love You Better
  13. Footsteps

Disc: 2

  1. Dance With Me Tonight
  2. (Troublemaker (Ft. Flo Rida
  3. (Up (ft. Demi Lovato
  4. (Heart Skips A Beat (ft. Rizzle Kicks
  5. Dear Darlin'
  6.(Wrapped Up (ft. Travie McCoy
  7. You Don't Know Love
  8. Kiss Me
  9. Please Don't Let Me Go
  10. Thinking Of Me
  11. Unpredictable (ft.Louisa Johnson) 13. Busy
  12. Right Place Right Time
שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן