אייל גולן - אהיה בכל מקום

אהיה בכל מקום

אייל גולן

מילים ולחן: אופיר כהן ואלון פרץ עיבוד והפקה מוזיקלית: יעקב למאי
3.5/5

נראה שהוא היה רוצה למנוע את הגירושים. הרצון הזה מתורגם למשהו מאוד אובססיבי. אנחנו נפרדים אבל "לא תוכלי למחוק אותי, אהיה בכל מקום""הצל שלי ילך איתך" (אמאל'ה), "אני אמשיך בתוך ליבך לפעום", מה שלא הכי מסתדר עם אחרית הטקסט שאומר – "איך הלב שלך התקרר". כמו בשירים רבים שכותבים בעלי המקצוע של הז'אנר, השיר/ סיפור הוא יותר שרבוט אקראי, סובל מסתירות, וככזה סתמי ולא אמין, אמצעי שיאפשר לגולן לשפוך רגש בכמויות.
מה קרה? האם היא נטשה כדי להפוך אותו חושק כפייתי? האם רצתה למחוק אותו? לא בטוח שאייל גולן יודע/ בודק בציציות הטקסט. חשוב לו לשיר את הבלדה בטון גבוה דואב, כמי שהסיטואציה של הפרידה היא בנפשו ובליבו הקרוע. המנגינה משרתת אותו. עולה על גדותיו מרוב רגש. מזכיר את הסרנדות גואות הרגש של סאן רמו. בז'אנר הזה אין חדש תחת השמש הים תיכונית. רגש-רגש-רגש אקוווילנטי לשמח-שמח-שמח.  אייל גולן הוא זמר שנולד לזה, סומך על היוצרים והמפיקים שיודעים מה הוא אוהב, הופך את הבלדה למטען אמוציונאלי שיפוצץ למאזיניו-אוהביו את הלב.

המילים הפכו צלקת / אהבה שמתפרקת/כל האמצעים עכשיו כשרים
מלחמה שלא נגמרת/ מי יקח איתו ת'ילד/ שחולם אותנו עוד חוזרים
כלום לא מתפקד בעוד שבוע נפרד / צעצועים ארוזים במזוודה
אם יכולנו לגשר על פערים ולוותר / טיפה אם היינו קצת חושבים
משליכים את הריבים נשארים מאוהבים
אין איש בעולם/ שיוכל אותי למחוק / אצלך אני קיים/ גם אם אלך רחוק
בזיכרונות בכל המנגינות/ שלי וגם שלך / הצל שלי ילך איתך
גם אם הדרכים/ שבחרנו נפרדות / חייך לא הולכים/ בקרוב להשתנות
גם בעתיד / אני אמשיך תמיד בתוך לבך לפעום
לא תוכלי אותי למחוק/ אהיה בכל מקום/ מנקה כשאת הולכת/ ת'כביסה המלוכלכת
לא כדאי שוב להוציא בחוץ
פילטרים צבועים בסמיילי/ לא רוצה שתדעי שרע לי/ גם כל התמונות הם סתם תירוץ
איך הלב שלך התקרר / כמו התמונות על המקרר/ אולי הוא החליף כבר בעלות
התמסר לו בקלות ונתן לנו למות/ אין איש בעולם…..

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן