אייל כהן - שיר חשוף

שיר חשוף

אייל כהן

מילים ולחן: אייל כהן הפקה מוסיקלית: יהוא ירון
5/5

אייל כהן – ליבו מתפעם כשהוא שר. שומעים את הפעימות. ריגושו מחלחל בדרך לאיזושהי הגשמת אמת אבסולוטית בכתיבת שיר. השיר הארס פואטי. עוסק במילים עצמן. הדימוי של "חלונות שקופים" משמש למילים, לשורות (התריסים), שיכולות להביע הכל. כהן מבקש מילים שיפתחו במקום לסגור, שניתן יהיה לפענח את מה שנמצא "בין השורות", שההשראה תעניק לו את השיר החד-פעמי, המושלם-נשגב, שעדיין לא נכתב .
המשפט "חבל שלשקט אין קהל", שלקוח מתוך "שיר טיול" של אביתר בנאי, מציג את מצב השקט שבין השורות, את הדברים החשובים באמת, שלא נאמרו במפורש, אבל הם שם ממש. ה"חבל" הוא משום שלשקט הזה, שנושא לעיתים משמעות כבדה, אין אוזניים-קהל והוא הולך לאיבוד.
אייל כהן מתחיל באיפוק של כמיהה, שמתפתחת לזעקה דרמטית. התשוקה לשיר הבלתי מושג מגיעה ממרתף תחושותיו, עולה מעלה והופכת לשירת נשמה, שמתעצמת בשירת רבים. עוד שיר חזק מזמר-יוצר אותנטי שתבונתו-אמונתו פוגשות את ליבו, והתוצאה היא שיר חשוף.

תיפולנה עלי/ מילים שלא סוגרות/ מילים כמו חלונות שקופים/ יפתחו תריסים/ ויהיה אפשר לראות בין השורות/ נרגיש את הכיוון / לאן נושבת הרוח

חבל שלשקט אין קהל/ יפול עלי שיר/ יוציא ממרתף את כל מה שנדוש/ בטעם חדש/ ירים את הראש/ נסתר וזקוף / ישאף לאין סוף/ יפעם שיר חשוף

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן