אליהו גוטפריד אקס פקטור

אליהו הראפר המזויף

אקס פקטור 3

עם מאיה פרחאן, אליהו גוטפריד וים רפאלי
3.5/5

My Name Is Eliyahu Gotfrid, כך מציג את עצמו הראפר הישראלי אליהו גוטפריד, וממשיך אותה באנגלית בדאווין הכי מוטרף שנראה על במות הריאליטי מוסיקה. אנחנו חקיינים בני חקיינים, והאליהו הזה מייצג בדרן וליצן מאחז עיניים, שלמד לשחק אותה ראפר. השופטים קנו. אני לא. הבנאדם הוא הכל חוץ מעצמו. הוא שר משהו שנקרא Put Me On The Mill , הרכיב משקפיים וניסה לעבוד על כל העולם. הגדיר את זה  יפה סאבלימינל: הבנאדם מתחבא מאחורי אוזניות, משקפיים, אנגלית במקום להיות עצמו. שכנעו גם משה פרץ לתת לו "כן". נדמה לי שפרץ מסכים להיות מובל במקום להוביל את עצמו.  הוא הרי לא אהב את הראפר המזויף.
מאיה פרחאן, 21, בדואית, היא האנטיתיזה של אליהו הראפר. היא לא עבדה עלינו. היא שרה "אל נבקש"  המזוהה עם זוהר ארגוב מתוך אמת פנימית, בלי רעשים מסביב, בלי עודף ביטחון. היא סוג האקס פקטור שיש לעודד, משום שהיא נשמעת אותנטית, קרובה אל עצמה.
לים רפאלי יש זכות לשיר באנגלית. הוא שר את Smoke Clouds של ג'יימס ארתור הכי טבעי מבחינתו, צבע קולי יפה, שליטה בקול, שירה של תחושה. נגינת גיטרה משדרגת. ככה צריך להישמע קאבר. איך אמר סאבלימינאל: "אני יכול לשמוע שיר שלך ברדיו".

עברו: מאיה פרחאן, אליהו גוטפריד, ים רפאלי. 

האודישן של ים רפאלי

https://www.youtube.com/watch?v=yEUUmBEIaqk

האודישן של אליהו גוטפריד

https://www.youtube.com/watch?v=-jJcRsKJX2E

האודישן של מאיה פרחאן

https://www.youtube.com/watch?v=6jEO-84xclU

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן