סאבלימינל

סאבלימינל – האפליה של חואניטה

אקס פקטור ישראל האודישן הקבוצתי

דצמבר 2017
4/5

דווקא מסגרת האודישן הקבוצתית מערימה קשיים על השופטים במלאכת הניפוי. כאן ההכנה להתמודדות הייתה מקצועית ואינטנסיבית עד כדי כך שרן קלינה בן 15.5 (שר באודישן את "מכתב" של אביב גפן) איבד את קולו ונופה רק על בסיס זה. בקבוצה הראשונה בולטת אחת המועמדות לגמר – אוריאן רקיה הייחודית והמיוחדת.
בעיית הניפוי כה מסובכת, שלעיתים חושבים על הפיכת הקבוצה ללהקה. הקבוצה של עומר ויצמן, דניאל זינצ'נקו, ליאור אזולאי, יהל יעיש, בר כהן – נראתה ונשמעה להקת בנים  מצוינת לכל דבר. ההפתעה הייתה שדווקא קבוצת  המבוגרים הסכימה בסוף האודישן להפוך ללהקה. למה הפתעה? כי לא היינו מעלים על דעתנו שניתן לחבר בין אבי פדידא, מארק אלישביץ, יוגב זורע, ויולטה רוזן וחואניטה כהן. והנה התברר כי העבודה איתם על שיר הסול הקלאסי Ain't No Mountain High Enough של מרווין גיי יצרה ביצוע משותף מלהיב. רק סאבלימינל לחץ לנפות את חואניטה כהן הקשישה על רקע גילה, ונחשף במערומיו, כמי שהחלטותיו מתבססות על אפליה – כי "אני מכיר את עם ישראל". מה זה אומר? שעם ישראל שונא קשישים/מבוגרים מזמרים? עברי לידר השיב לו בצורה הכי נוקבת: "אם היא היתה צעירה, לא היינו מנהלים את הדיון הזה". בסופו של דיון, הוקמה להקת מבוגרים העונה לשם Average 52, וטוב שההמלצה של סאבלמינל נדחתה!
אפרופו סאבלימינל: שוב הוא הצליח להטות את משה פרץ לשנות את דעתו בשלב האודישן הסופי מ"לא" ל"כן" בעניינו של הרכב ההיפ הופ "אלמנטרי". פרץ חשב כמו עברי לידר שהביצוע של החבורה הוא "הצגה", לא אמיתי, וצדק בעיני, אבל הסכים לשנות את דעתו בשביל … סאבלימינל שתמך בלהקה, למרות שהבטיח בעבר, שזו הפעם האחרונה, שהוא נסחט. לא ברור מדוע פרץ שוב מולך שולל. שופט כמוהו – מקומו לא בתחרות.
עוד מועמדת בטוחה לגמר: עדן אלנה בת ה-17, ששרה במסגרת קבוצה 4 את Million Reasons  של ליידי גאגא. יש לעדן את הסול ואת הריתם אנד בלוז ואת ההבעה שיוצאת ממקומות שהם מתחת למיתרי הקול. היא זמרת ששווה גמר ובגדול.

קבוצה 1: יולי קרפוב, איילה סיני, אלמוג ועידן לזר, אוריאן רקיה, רן קלינה
קבוצה 2: עומר ויצמן, דניאל זינצ'נקו, ליאור אזולאי, יהל יעיש, בר כהן
קבוצה 3: אבי פדידא, מארק אלישביץ, יוגב זורע, ויולט הרוזן, חואניטה כהן
קבוצה 4: עדן אלנה, ריטה סירוטקין, אוראל רחמים, איתי מדמון, ים רפאלי.

עדן אלנה – הזטכה של אקס פקטור עונה 3 ?

https://www.youtube.com/watch?v=jDT-iiS2V5o

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

  1. מהקבוצות הראשונות המועמדים המרשימים עד כה : עדן אלנה עם הקול העוצמתי , אוריאן עם הקול המלטף והכובש
    ים רפאלי עם הקול המעניין סטייל ג'יימס ארתור והאחים לזר עם הקולות ההרמוניים כל אחד בסגנונו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן