ליבי

הביצוע של ליבי

אקס פקטור ישראל קטגוריית בוגרים

עם ליבי, האלמונית, דניאל יפה, נועה נינה בלוז, בני רפאל
3.5/5

איזה ביצוע הרביצה ליבי ל – I'm Going To Town של רופוס ויינרייט! הדיוק, חלוקת האנרגיות, המינון הרגשי. העוצמות הפנימיות. לא רצה לפני השיר. פורטיס, שמכיר אותה עוד מימי "פינגווין", התרגש. אבל הוא צריך לשחק אותה שופט. יצא לו משפט – "היא נורא אקסטרים עם כל המסכות שלה".
פורטיס, אתה אומר דברים כאלה?! אתה, עם כל המסכות שלך על הבמה? והדרת פני קשישת רוק (63), כי רק אתה יודע שבגיל הזה עוד אפשר לשחק אותה בגדול. גם היועצת לידו, אניה בוקשטיין העירה הערה מטופשת: "יש פה גם קשיים (למה "גם"?) – אישה כזאת, בגיל הזה עם הניסיון הזה מול מלא אנשים צעירים"… למה התכוונה? שאסור לתת לזמרים מקצועיים להשתתף? ומה הבעיה עם הגיל?
עזבו אתכם מספת השופטים. ליבי הייתה נפלאה מהם. הביצוע שלה נטו הוא הנתון היחיד שיש לשפוט. כל השאר – בלה בלה בלה, מניפולציות של הפקה ועורכים, שנאלצים ללהטט בהדבקת חומרים כדי לייצר  דרמה כביכול.
אם מדברים על קשישים, היה ברור כי הסתיים תפקידו של בני רפאל. הוא שר Sway, להיט ממבו מ-1953. בני היה  קישוט בתוכנית. הגיע השלב שאנשי אקס פקטור החליטו שתפקידו של הג'נטלמן עם "הסטייל" מוצה. את ההצגה שלו הוא נתן. יש לי תחושה שגם ליבי תשלם מחיר על גילה. אניה בוקשטיין  המליצה לפורטיס להדיחו כי הוא "פחות מדבר בשפה של התחרות". ואני שואל את אניה: מה את יודעת על "השפה של התחרות" האם רוז, הזוכה  של השנה שעברה, דיברה ב"שפת התחרות"?
עוד ביצוע חיים בפרק הזה של "הבוגרים" היה לדניאל יפה עם Homeless של ליאונה לואיס. יש לה גוונים נדירים בקול, הוא יודעת לפתוח גרון. גם אחרי התחרות הזו, יהיו תוצאותיה אשר יהיו, היא ראויה למסלול שמוביל לקריירה. אגב, מדוע בת 28 נמצאת בקבוצת הבוגרים?
עד מתי הזמרת האלמונית תישאר אלמונית? שחררו אותנו מהתרגיל, גלו את המניפולציה של "הדתייה", שרוצה להיות כוכבת פופ. נראה שמפיקי התוכנית עדיין לא התעייפו, ומאמינים שהיא משפיעה לטובה על אחוזי הרייטינג. אני התעייפתי!

ליבי – I'm Going To Town

נועה נינה בלו – True Colors

דניאל יפה – Homeless

האלמונית – "בלילה"

בני רפאל – Sway

 

וידיאו: ליבי שרה  I'm Going To Town

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

2 תגובות

  1. ל-1 , תקבל דעות שונות משלך , הדר לי ודניאל יפה אותי כן מרגשות , הן זמרות ברמה גבוהה שבחיים לא תבין

  2. יוסי חרסונסקי היקר!!! ושוב כ"כ נראה לי שהמניפולטור האמיתי בכתבה זו זה אתה! ולא הפקת האקס פקטור…כמה מדהים אותי שאתה כמבקר מוסיקה שאני אישית מעריך…מתעסק בטפל ולא בעיקר..גם אתה מפשוטי העם שמתעסקים עם אלמוניותה של הגברת?! ואגב בקשר לדניאל יפה המכובדה..אין לי חצי דבר לומר על יכולותיה הווקאליות..הבחורה יודעת לפתוח גרון אבל זה מה שחשוב? אני אראה לך תריסר זמרות שפותחות גרון בארץ וחו"ל…רואים שאתה לא זמר ולא מוסיקאי כדי לדעת..שזה לא מה שחשוב..כמה גבוה היא עלתה בטונים…אותי ועוד רבים היא לא ריגשה בשיט!!! אין לה קול שנוגע בי..וגם הדר לי..שמשחקת בגרונה..היא לא יותר מוירטואוזית דרמה קווין..בלי רגש וטעם! ועל איזה גוון בקולה הדקיק של דניאל אתה מדבר? היא מתחילה דק מאד ולא נוגע..ורק אחרכך פותחת מבערים שלטעמי מאבדים פרופורציות…טל גינת מיוחדת בעיני…יוסי שטרית..יכולות ווקאליות וכשעוצמים עינים שומעים ילד…! מה ההתלהבות…? אנה זמרת אופרה מתוקה עם טכניקה קולית מדהימה שמיטיבה איתה מאד…היא בשקט כפי שאמרת יכולה לעזוב את האקס פקטור ולהסתדר יפה מאד בלעדיהם..כזמרת אופרה אולי פופ-אופרה….ובאשר לאלמונית…יש לה צבע קול משגעעע! ובגלל זה אנה עפה עליה..וכך גם עברי לידר..ואני מצטט..צבע קול היסטרי..היא ממש לא חייבת לצרוח..ויש לבחורה הזאת עוצמה ורגש שאפילו המשקפיים לא מכסים..אבל אולי יש לך בעייה דתית איתה…זה כבר מעבר לשיפוט אוביקטיבי…מבחינתי לאלמונית יש רגש בקול שלא ניתן להכחיש…והגשה מעניינת ואתה פשוט מתעסק בטפל ראבק! ציפיתי ממך ליותר…אפילו שירי מיימון בעיני עם כל היכולת הווקאלית שלה..היא זמרת טכנית מאד..אבל זאת רק דעתי…מבחינתי אחרי שקראתי את הכתבה שלך וההתלהבות שלך המזה רדודה…מדניאל למשל…אין לי מה לקרוא את כתבותייך יותר…כי אתה רדוד או שבינך לרגש..הקשר הוא מקרי בלבד. ובכל זאת אסיים בנימה חיובית…תודה לך על הניסיון להיות מקצועי..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן