Jon Bellion - Glory Sound Prep

Glory Sound Prep

ג'ון בליון

הליקון
4.5/5

ג'ון בליון שואל את מי שאיתו: "האם תאהבי אותי כאשר הטלפון שלי יכבה?/ אני לא רוצה להיות איזה ישו דיגיטלי/ אין עוד עוקבים, שנינו נלך לאיבוד/ כאשר זה אני ואת בתוך החיים האמיתיים/ האם תאהבי אותי כאשר הטלפון שלי יכבה?" “Conversations with my Wife” הוא השיר שפותח את האלבום, גם הסינגל שיצא ממנו. ג 'ון שואל את אשתו על מחויבותה אליו מעבר למדיה חברתית. הוא רוצה שאהבתם תהיה אמיתית ותתקיים מחוץ לעוקבים ולמוזיקה. שיר מיוחד, חספוס תם , בס מוביל, מנגינה אולטימטיבית, קולות מקהלה שמימיים. נשביתי בקסמו.
הסינגר-סונגרייטר, הראפר והמפיק ג'ון בליון ממשיך להיות חריג בעולם הפופ. הוא הוציא את האלבום השני שלו, Glory Sound Prep, שנתיים לאחר The Human Condition למרות פער הזמן והציפיות הגבוהות של המאזינים, הזמר “All Time Low” ממשיך לזרוח. בליון ממשיך לטשטש גבולות בין ז'אנרים, קו מוסיקלי שהוא משרטט מ R & B, היפ הופ, רוק והשפעות פופ. השירים, העיבודים אותנטיים, פורצי דרך. הוא יצר אלבום מיומן לירי, המתעד שיחות שיש לו עם עצמו. הוא חוקר את ההצלחה שחווה בעקבות אלבומו “All Time Low”, כמו גם הישגים אישיים נוספים, ונישואיו לאחרונה. ב"בואו נתחיל", זהו רוק מרציאנו שפוגש בראפ המילים של בליון כמו גם RZA, B.Keyz ו- Travis Mendes, שגם הם נמצאים בשיר הזה. R & B היפ הופ זורמים על צליל כינור מלודי.
מעריציו של בליון מכירים את סלידתו מן האלמנטים השטחיים של תהילה ורדידות שקיימים בתעשיית המוזיקה. הוא ממשיך להיות גלוי בעניין הזה ומדגיש את אמונתו כי המוסיקה צריכה ללהניע את התעשיה ולא להיפך. "למה החיים הופכים לתוכנית, של קצת כסף בידי/ כשהאהבה שאני באמת צריך היא זולה בצורה כמעט טפשית" בליון ב – “Stupid Deep”.
הבולט ביותר הוא השיר האחרון של האלבום, "Mah's Joint", עם קווינסי ג'ונס שעיבד והפיק את התזמור המורכב והמפתיע שמשנה את על הלך הרוח של השיר מנוגה לחגיגי והזוי. בליון מתאר את הקשיים שאמו חוותה כאשר טיפלה בסבתו, שסבלה ממחלת מוח ניוונית. הסיום עם הזה  מחזק אותו כאנטיתזה של תעשיית המוסיקה. מהאלבומים שייכנסו לרשימות אלבומי החובה של השנה.

  1.  Conversations With My Wife
      2. JT
      3. Let's Begin
      4. Stupid Deep
      5. The Internet
      6. Blu
      7. Adult Swim
      8. Couples Retreat
      9. Cautionary Tales
      10. Mah's Joint
שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן