דודו פארוק 3

העיפו אותו מהסיבות הלא נכונות

דודו פארוק

בעקבות מחאת ההורים בראשל"צ
/5

כ-12 אלף הורים בראשון לציון ביקשו  מראש העיר רז קינסטליך, במכתב חתום  להעיף את דודו פארוק מפסטיבל "הולי מולי" בפארק ראשון. ראש העיר נענה לבקשה. פנה למארגנים. אלה הודיעו לפארוק – אל תגיע.
פארוק לא יחגוג עם הנוער בערב יום העצמאות. הטענות של ההורים על "טקסטים פורנוגרפיים" אנכרוניסטיות לאללה. פארוק הרוויח מהבלגן. כל ניפוי מהסוג הזה מנפח לו את התדמית והאגו. הוא עוד ירגיש אנדרגראונד. יעשה סולדאאוטים מטורפים בכל מקום, ותודה להורים הנפלאים, שומרי המוסר של ראשון. פארוק מבסוט מההתערבות.
נראה שמארגני הארוע מקבוצת בלוסטון, מפיקי הפסטיבל, יוצאים מהנחה שניפויו של פארוק לא יגרום להם נזק כלכלי גם אם מדובר בתופעה ויראלית. האם יש מצב לצנזורה אומנותית? – לא, אבל אילו כותב שורות אלו היה נשאל – דודו פארוק (אורי קומאי) היה נפסל מהטעם הזה.
פארוק עושה שימוש נלוז בטריק של מבטא ערבי. כמוהו גם שפיטה (רותם שפי) הבינה את הקומבינה. ראתה בהכוכב הבא לאירוויזיון ניסיון לקדם את הגימיק שלה. מי שהוצגה כ"הדיווה הערביה", ניסתה לכבוש את העולם עם קאברים מוטרפים. הדמות והמבטא השתלטו על הכישרון שלה. הגימיק מיצה את עצמו אחרי כמה אודישנים. אני נשארתי מחוץ לפרודיה ההזויה שלה.
דודו פארוק בחר אף הוא במבטא ערבי, אלא שהוא אפילו אינו מייצר פרודיה על מוסיקה מזרחית/ ערבית. פארוק הוא גימיק נטול הומור, בחור שמשחק אותה מטורלל עצבני, מתבסס על קליפים, שגם ביוטיוב נראים גחמה שרלטנית מניפולטיבית בתחפושת של ערס.
ניסיתי את הראפ הערבי "ערק ערק ערק". החריזה:של "יושב על הטיל/ וטס לה בתחת/ נדלק לי הפתיל/ כולי בא בצהריים אל הבת של השכן/ אני מבקש חלב והיא עונה לי דודו כן כן/ גדלתי על מבט כואב כפרה לא על בן טן/ אני עושה סיבובים על הכלי ומבריק אותו כמו אבן חן". מי מחפש אמנות. לפחות שיצחיק.
חיפשתי מצחיק ב"יחסים של המין". שיר על מצע טסטוסטרון. חריזה כל כך לא מצחיקה, בהיתי בבעתה. גם כאן משחק אותה ערס אלים במבטא, מתפרחח- מתפרע בקליפ, אבל לא משתובב, כאילו מתכוון הרצינות לכל השטויות ומזייף אגרסיה. מה הופך אותו ויראלי? בואו נקווה שהוירוס הזה יחלוף ולא ישאיר עקבות. את 12 אלף ההורים אני יכול להרגיע? הוירוס כל כך חלש ומטופש, שהוא לא יכול להזיק.

דודו פארוק – דוד המלך (ערק ערק ערק )

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן