אימרי זיו זוכה הכוכב הבא לאירוויזיון

דיאנה הפסידה לאימרי

הכוכב הבא לאירוויזיון

/5

מי יכול להסביר מדוע דיאנה גולבי  לא זכתה בגמר עם ביצוע אולטימטיבי ל – Purple Rain של פרינס? מכל בחינה הוא עלה על הגרסה של אימרי זיו ל – Because Of You של קלי קלרקסון ו – Halo  של ביונסה. גולבי הגיעה לתחרות במטרה לנצח,  והיא נתנה הופעה של ניצחון.  כל השאר כבר שייך למצביעים או – סביר להניח – למצביעות בבית.
לא יודע מה  הן הציפיות כיום מתחרות האירוויזיון. מספר המשתתפים גדול, התחרות שופעת מניפולציות בהצבעה של מדינות שמפרגנות זו לזו, ישראל לא אהודה בלשון המעטה, ורק שיר גדול באמת יכול להתקרב לצמרת בתנאי שיעבור את חצי הגמר. האם ללכת על מתכוני אירוויזיון שקופים אול לנסות לחשוב מחוץ לקופסה? זו תהיה מעכשיו הבעיה של אימרי זיו – זמר טוב מאוד, שצריך להמציא משהו מאוד מיוחד כדי להגיע רחוק.
ג'ולייטה נכשלה משום שהיא הייתה לגמרי "בתוך הקופסה" מכוונת מטרה וצפויה עם My Number One השיר של יוון באירוויזיון 2005 ועם גרסה ל"שיכורים מאהבה", שיר דאנס קיטש המזוהה עם עדן בן זקן, זמרת מוכתבת מבחינה אומנותית, נעדרת אמירה. גם ג'ולייטה היא זמרת חסרת חוט שדרה אומנותי, והביצועים שלה בגמר לא ממש סייעו לגלות אותה מחדש.
ביטבוקס אלמנט הגישו גרסה מעולה ל – Hey Mama של דיוויד גואטה וניקי מינאז' בעיבוד לביטבוקס וגוספלס. אם חשיבה "מחוץ לקופסה" – אז הייתי הולך על החבורה הדינמית והמיוחדת הזו , שראויה להגיע לתחרות הבינלאומית, גם בלי יומרות גדולות להניף את דגל ישראל בסיום.
שופטים: אסף אמדורסקי, שהצליח לשמור על רמת מקצועיות סבירה ליד שולחן שבו שופטים לא אומרים כלום, כמעט הרס לעצמו את כל המוניטין בתוכנית האחרונה. על השיר של ביטבוקס אלמנט הוא אמר – "זה שיר שעם ישראל לא יכול לקפוץ אתו לברכה". את הדאנס האוריינטלי של ג'ולייטה כינה "אלגנטי" (ממש לא!) ועל ההופעה של דיאנה גולבי ב – Euphoria  הוא אמר "את משחקת עם הקהל". ניסיתי להבין – לשווא. על ביצוע הגמר של אימרי זיו הוא אמר "יישם את ההערות שקיבל מהשופטים". אסי עזר המנחה  העיר נכון: "על איזה הערות אתה מדבר. הרי השופטים לא אומרים  הרבה יותר מ'מדהים".
שורה תחתונה: שופטים לא מדהימים בלשון המעטה, לעיתים קטנים על מושאי השיפוט שלהם.

*** ב"הכוכב הבא לאירוויזיון" בוחרים את המבצע, לא את השיר שייצג באירוויזיון. לעונה הבאה – ראוי ורצוי שלתוכנית הגמר יכינו המתמודדים גם שיר מקורי כדי שהקהל והשופטים יבחרו לא רק מבצע, אלא  את "החבילה כולה" כדי להתמקד עוד יותר במטרה.

ביטבוקס אלמנט – My Mama

אימרי זיו – Halo – זכה וייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון בקייב

ג'ולייטה – My Number One

דיאנה גולבי – Euphoria

ג'ולייטה – שיכורה מאהבה

אימרי זיו – Because Of You, Halo

דיאנה גולבי – Purple Rain

וידיאו 1: דיאנה גולבי – Purple Rain
וידיאו 2: אימרי זיו – Halo

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן