Best Of Broadway

בסט אופ ברודוויי הלהיטים של מחזות הזמר

מיטב הקלאסיקה, טונות רגש עם הרבה שמנת מתוקה וקצפת

4/5

תיירי כל העולם ממשיכים לנהור לכל המיוסיקאלים האלה בברודוויי ובלונדון. ובאמת, יש כאן מסורת, ששיאיה המרגשים נמצאים בלהיטים הגדולים של היוצרים שלא תמיד מזוהים עם ההצלחות הגדולות – מג'ון קנדר ופרד אב שכתבו את "שיקאגו" ו"קברט" דרך מרווין המליש ואדוארד קלבן שיצרו את "שורת המקהלה", אנדרו לוייד וובר שעומד מאחורי "קאטס" ו"פנטום האופרה", קלוד מייקל שנברג – "עלובי החיים" ו"מיס סייגון", סטפן זונדהיים – "סוויני טוד" ו"יום ראשון בפארק" ועד בני אנדרסון וביורן אולבס שפילסו את הדרך דרך "אבבא" השוודית ל"מאמה מיה".
30 שירים באלבום כפול מהמיוסיקאלים המצליחים בברודוויי בהקלטות חדשות, למעשה אוסף מובחר מכול המיוסיקאלים הכי מוכרים בביצועים של הרויאל פילהרמוניק אורקסטרה עם מקהלת הווסט אנד והזמרים מרי קיירווי (Carewe) ומייקל דור (Dore). שירים מ"שיקאגו", "שורת המקהלה", "גריז", "קאטס", "פנטום האופרה", "עלובי החיים", "מיס סייגון", "סוויני טוד", "בלאד ברדרס", "קופקבנה", "מאמה מיה", "חנות קטנה ומטריפה", "צ'יטי צ'יטי בנג בנג", "המפיקים", "יום א' בפארק", "קברט", "אוויטה", "היפה והחיה", "ברנשים וחתיכות", "בילי אליוט" ועוד. חלק מהשירים מגיעים במחרוזות מתוך מחזות הזמר כמו, למשל – מחרוזת "מאמה מיה".
הביצועים? לא קרה מהפך! זה בדיוק מה שהייתם מצפים. מרי קיירווי היא מצו סופרן מצוינת. מיטב הקלאסיקה, טונות רגש עם הרבה שמנת מתוקה וקצפת, תזמורים מלודרמטים, המבוצעים על ידי נגני התזמורת המלכותית, שהיא האנסמבל שעושה את זה הכי טוב.

 

Memory Cats the Musical

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן