Hits 2015

הלהיטים של 2015

אמנים שונים

אן.אם.סי
4/5

מה מזג האוויר בחוץ? תפעילו מזגן. עלו על הכביש הראשי בתקווה שאין פקק. תביטו ברשימה מטה. בסוף הנסיעה, תסכימו שהחיים נראים נחמדים יותר.
מתחילים ב – I’m An Albatraoz של AronChupa, סיפורו של עכבר שנקרא דילרוי המגיע בצליל יורו האוז ביטס מלהיב. האחראי לקצב הנהדר – די.ג"י ארון אקברג שהפיק את השיר לקולה של אחותו נורה אקברג. קצב וצחוק באווירת סרט מצויר הולכים יחד יופי.
קלווין האריס לוקח לרחבות עם Blame יחד עם ג'ון ניומן, דאנס מסעיר שהוא המשך טבעי ומוצלח ל – Summer, מנגינה קליטה, קצב יפהפה של גיטרות חשמליות, בס ביטים, וקולות שאינם מרפים. ג'ון ניומן, אולד סקול ריתם נ' בלוז משדרג בגדול באנרגיה בלתי נלאית כשהוא שר “blame it on the night, don’t blame it on me”.  אלקטרוניק דאנס שמעמיד את קלווין האריס בטופ של הז'אנר.
Five More  Hours הוא הלהיט המצליח ביותר בקריירה הקצרה של DJ Deorro שבחר בכריס בראון כמוציא לפועל הקולי.   זה נשמע כוחני, שימוש בבס רצחני. מקצועני. נשמה? אל תגזימו.

Worth It  של חבורת הבנות Fifth Harmony בסינגל מתוך האלבום Reflection עושה שימוש באלמנטים של מזרח תיכוני  בהפקה של אורי קפלן מישראל. להיט ענק בארצות אחדות(בלגיה, קנדה, גרמניה)  שיר של גימיק, שמשאיר אותך  ברגשות מעורבים – קליט ומקפיץ, אבל מתועש וקר. פאואר גירל.
ממשיכים לג'ורג' אזרה של Blame It On Me  מתוך האלבום Wanted On Voyage. חריג באוסף בקול הבריטוני המוזר, בקו המוסיקלי הפופ-פולקי, שעושה אותו כל כך מיוחד.
ב – Heartbeat Song, קלי קלרקסון יותר מאשר ממציאה עצמה מחדש, מאשר כי היא זמרת פופ טובה. לא הרבה מעבר, כלומר – עוד להיט שמאושש את הקריירה שלה.
נורבגיה מציגה די.ג'יי  מריח להיטים כ – Kygo בלהיט הרחבות .Firestone  טקסט אינסטנט, מנגינה סבירה, קול גבוה טעון רגש של קונרד סואל, ועדיין כל כך סוחף שאירופה הריעה לו ורקדה אותו בהתלהבות.

Bills של LunchMoney  הוא חביבם של אלפי תחנות רדיו, להיט הקיץ הקודם. השם המלא של האיש מאחורי הוא Gamal Lewis . הוא מי שיצר את המיקס המיוחד בין ביט אלקטרוני להיפ הופ ונגיעות ג'אז. התוצאה מלהיבה.
כולם הולכים ל – Uptown. גם מארק רונסון וברונו מארס עושים את דרכם לשם עם להקת פאנק מלאה הממלאת ערוצי ההקלטה בסאונד שהוא רטרו סול משודרג.
מרטין גאריקס הדי.ג'יי ההולנדי הצעיר (19) ואשר (Usher) חברו ל – Don’t Look Down, מתכון  הרדיו הידידותי המחבר בצורה אפקטיבית בין פופ, ריתם נ' בלוז ו – EDM כדי להוציא לפועל מילים כמו: “Don’t look down / Up this high, we’ll never hit the ground / Don’t look down / See that sky, we’re gonna reach it now”
נעצור כאן, למרות שהמסיבה בעיצומה. יש עוד עשרה שירים. לא לקחת לריאות. תישארו באזור האגן ומטה.  מוסיקה אלטרנטיבית – לא בבית הספר הזה. הורידו ציפיות, ואז כפי שאמרנו – החיים יכולים להיות  יפים.

 

AronChupa I'm An Albatraoz
Calvin Harris Feat. John Newman Blame
Deorro x Chris Brown Five More Hours
Fifth Harmony  Worth It
George Ezra Blame It On Me 
Kelly Clarkson Heartbeat Song
Kygo Firestone feat. Conrad
LunchMoney Lewis Bills
Mark Ronson feat. Bruno Mars Uptown Funk
Martin Garrix feat. Usher Don't Look Down
Meghan Trainor Lips Are Movin
Mr Probz Nothing Realy Matter
Olly Murs Up feat Demi Lovato
OMI Cheerleader (Felix Jaehn Remix)
One Direction Steal My Girl
Pitbull & Ne-Yo Time Of Our Lives
Shaggy Habibi Love (I Need Your Love) feat. Mohombi, Faydee & Costi
Sia Elastic Heart
The Script Superheroes
Walk On The Moon Shut Up and Dance

 

 

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן