ירוסלב יעקבוביץ' בכל זאת צובט בלב

בכל זאת זה צובט בלב

ירוסלב יעקובוביץ'

הפקה עצמאית
4/5

ירוסלב יעקובוביץ' מנגן שירי ארץ ישראל  בנפש מתגעגעת. צליל הסקסופון משמש לו קול, נותן למנגינות את הכבוד שלהן מבלי להתחכם. לא אלתורי ג'אז. רק ניואנסים קלים שמייפים כמו סולו גיטרה אקוסטית יפהפה ב"מה אברך".  לא אלבום של אינטרפרטציות חדשניות, אלא התרפקות חמה לאוהבי שירי השירון הנצחיים, הקלאסיקות האלה, שהם פסקול לאומי, בעיבודים שמאירים מחדש את השירים – גם ללא המילים.
אהבת שירי הארץ יכולה להיות נקיה, משוחררת מתסביכים, טעונה בנשמה. זה מה שמגיע מנשיפתו האקספרסיבית של ירוסלב יעקובוביץ בליווי (נגינה בכל שאר הכלים) ובעיבודים של בנו,  דניאל יעקובוביץ', שעוטפים את השירים בצלילי אווירה עשירים, במיוחד בנגינת גיטרה מדויקת.
אחרי "ירוסלב יעקובוביץ' מנגן שלום חנוך" (2009) 21 השירים כאן נשמעים לגמרי איזי ליסנינג, לאוהבי ז'אנר הנעימות וההרמוניות המלוות את אוהבי  שירי הארץ הנצחיים, למי שיוצא במכוניתו לנהיגה מרגיעה ובטוחה בכבישי הארץ. געגועים, אבל לא רק.

ירוסלב יעקובוביץ – סקסופון, קלרינט, חליל, קולות

דניאל יעקובוביץ – הפקה מוזיקלית, עיבודים, נגינת גיטרות, קלידים, בוזוקי, בס, כלי הקשה, אקורדיאון, קולות, טכנאי הקלטה ומיקס

שירים: משירי ארץ אהבתי, אתה לי ארץ, האורח, אנחנו מאותו הכפר, מה אברך, כנרת שם הרי גולן, צליל מכוון, שער הרחמים, רוח סתיו, זה לא בדיוק געגוע, ימים לבנים, שיר ערש, שיר עמק, ארץ ארץ ארץ, זמר נוגה התשמע קולי, בגליל, פנס בודד, מה אורות עינייך, רואים רחוק רואים שקוף, שיר ארץ, אין לי ארץ אחרת

ירוסלב יעקובוביץ מנגן שלום חנוך

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן