lev-ari-at

לא אחד מאלה

ארז לב ארי

מילים ולחן: ארז לב ארי עיבוד: ארז לב ארי ופטריק סבג הפקה מוסיקלית: פטריק סבג
4/5

מלחמת המינים בינו ובינה מנקודת מבטו המפוכחת. זוהי מלחמה על הבית. כמה פעמים כבר עמד לילד הדלת. היא מכירה את ההצגות שלו.
למרות שזו מלחמה "בין טוב לטוב על הזכות לאהוב", השיר מושר מזווית של הגבר הקורבן. איך היא רוצה שהוא יתנהג, גם כאן מזווית ראייתו – "אקטיבי, יוזמטיבי, סנסטיבי, רק לא אחד מאלה". מי הם האלה? וגם: מדוע השיר מתייחס רק אל הגבר כקורבן של המלחמה הזו?
ארז לב ארי שר את הטקסט בעצבות לא דרמטית, בטון נחוש של מי שכבר החליט – מה עמדתו במלחמה הזו.  השירה, המנגינה היפה והקצב האפקטיבי, כמו גם הליווי של אסף אמדורסקי (פסנתר, פסנתר פנדר) מובילים בכיוון אחד: די, נשבר לי. המלחמה הזו לא תסתיים בטוב.
שיר רוק פשוט שמשדר את הנרטיב של הצד הגברי בבהירות יתרה ועם זאת – יש בו קו נוגה מרכך. מה שיפה אצל ארז לב ארי, שהוא כותב ושר ממש לפי הלך רוחו, בלי שנצטרך להגדיר סגנון, כי הוא-הוא הסגנון. זה כוחו של סינגר-סונגרייטר אמיתי.

את רוצה אותי מבוית / את רוצה אותי ער / את רוצה אותי/ חי ומדבר / את רוצה אותי רך / רוצה אותי פרא / אחד שמדבר על הדברים האלה / אקטיבי יוזמטיבי סנסטיבי  / רק לא אחד מאלה 

את רוצה אותי מלך / אחד שיש לו מילה / כדי להציל את האהבה / זאת מלחמה על הבית / כמה פעמים / כבר עמדתי ליד הדלת / את מכירה את ההצגות שלי / ליד הדלת / אני מוחל על כבודי / על הברכיים/ בולע את הרוק / נושך את השפתיים/אקטיבי יוזמטיבי סנסטיבי/ רק לא אחד מאלה 
זאת מלחמה בין טוב לטוב / על הזכות לאהוב / יום יום / על השפיות על הביטחון יום יום 
את רוצה אותי מלך/ אחד שמבקש סליחה / כדי להציל את האהבה / זאת מלחמה על הבית 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן