לוקאס גראהם Lukas Graham

Lukas Graham

לוקאס גראהם

לב גרופ מדיה
4/5

השיר הפותח 7 Years ישאיר אתכם חזק באלבום. קול טנור אמוציונאלי, soulful גבוה, עשיר. מנגינה מכניעה. גם רוב 10 השירים הנוספים לא יאכזבו.
לוקאס גראהם? – שמה של להקה דנית שנגזר משמו של היוצר והסולן  Lukas Graham Forchhammer , בן 28. אלבום הבכורה שיצא ב-2012 היה פתיח למסלול הצלחה שיצא מדנמרק ועבר דרך ארצות אירופה. חברת Warner Bros החתימה אותם ב-2013, והוציאה שני סינגלים – 7 Years ו – Mama Said. הספיק.  בראשון הוא מוקיר את עצת איך להתנהל  בחיים, מתאבל על מות האב ומצפה לילדים משלו. מסוג שירי הבגרות-התבגרות- משפחה המאפיין את ז'אנר שירי הקאנטרי. אבל 7 Years הוא שיר שממוקם באזורי הפופ פוגש אר-אנ-בי. רציני ומתקתק.
מישהו דיבר על מוסיקה סקנדינבית? חבל על זמן הגדרות. כל שיר עומד בפני עצמו. Take The World By Storm הוא סוג של פופ הרמוני של כל הזמנים. Better Than Yourself הוא בלדה נוגה שנפתחת כמו "אור ירח", הסונטה של בטהובן. הקצביות של  Strip No More  מזכירה ריתם נ' בלוזים  שנו השבעים נוסח ג'ון אנד אוטס. צלילי האורגן של שיר האהבה What Happened to Perfect נודדים עד שנות השישים. ועוד שירים יפים יפים על אבא-אמא ילדות – You’re Not There – על אבא שכבר לא נשאר לראות לאן הגיע בנו ו – Mama Said, על ילדות ענייה העושה שימוש בצלילים מתוך Annie. בסופו של דבר, האלבום הזה אינו מוביל לדרכים קודרות הוא מפזר אופטימיות ואור, וככזה הוא ידידותי בצורה מדהימה למשתמש.

Mama Said

Seven Years

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן