lighthouse family blue sky in your head

Blue Sky In Your Head

Lighthouse Family - Blue Sky In Your Head

הליקון
4/5

"משפחת מגדלור" חזרה להאיר אחרי 18 שנה.  עשרה מיליון אלבומים רשמו קופות החנויות מאז תחילת התשעים. זו היתה מוסיקת נשמה אופורית נרגשת שיש שהגדירו nu-soul. הצמד Tunde Baiyewu ו- Paul Tucker לא מכריזים על דף חדש. המוסיקה אינה רחוקה מזו ששמענו באלבום הראשון שלהם שיצא לפני 18 שנים. פופ-סול-לייט.
"שמים כחולים בראשך"-  צלילים שיוצאים מהפסנתר של פול טאקר ומקולו הפריך מאונפף של טונדה באייו. בשיר הנושא הזמר חולם על "חיים אחרים כאשר הצרות נעלמות" – כמעט אותם רגשות ששמענו במגהלהיט Lifted ב-1996. כמעט כל אחד מהשירים האלה נוגע באחד משני המוטיבים החיוניים שלהם (או שאנחנו ביחד והכול מקסים, או, שאנחנו נפרדים ואני עצוב אבל אני אתגבר על זה והכל יהיה מקסים), ופה ושם מוצאים שירים העוסקים באובדן ואמונה מחדש, בגאולה, ברוח הקודש. שמות שירים שמכילים את התקוווה וההצלה כמ"לחיות שוב", "תחת כנפיך" ו"אלמוות" חושפים את האמת שלהם.
הצעירים של אז בכל זאת התבגרו בכמה שנים. המלנכוליה הקלה נשמעת מעט יותר בוגרת כאשר באייו שר על עולם שבו שום דבר לא אמיתי יותר ומביע חרדה קיומית ב- Long Goodbye.
הגם שיש בהאזנה ראשונה תחושה שרוב השירים דומים זה לזה, בכל זאת כדאי לעשות רפיט על Clouds, על Live Again, גם על Waterloo Street שני שירי אהבה מלנכוליים נעימי מגע גם על "מי הולך להציל אותי עכשיו?" אותו צליל האופורי מלודי של הצמד שאולי יצית את הניצוץ שלהם מחדש.

וידיאו: Light On

;

1. Blue Sky In Your Head
  2. My Salvation
  3. Live Again
  4. The Long Goodbye
  5. Clouds
  6. Waterloo Street
  7. Put My Heart On You
  8. Light On
  9. Who's Gonna Save Me Now?
  10. Super 8
  11. The Streetlights and the Rain
  12. Under Your Wings
  13. Immortal
שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן