Mike Posner - A real Good מייק פוזנר

A Real Good Kid

מייק פוזנר

הליקון
4.5/5

כפי שמעיד מייק פוזנר עצמו – האלבום האוטוביוגרפי הזה הוא על כאב, אובדן, ושמחה שמגיעה יחד. זה אלבום על קבלת שיחת טלפון, המבשרת שלאבא יש גידול סרטני בגודל של מנדרינה במצחו. זה אלבום על מכירת הבית שלו בלוס אנג 'לס וחזרה לבית שבו גדל כדי לעזור לו למות. זה אלבום על שלאחר מותו. על יחסים שהתפרקו בלי לדעת למה. איכשהו: זה אלבופ על מציאת שלווה דרך כל זה.
באלבום השלישי של מייק פוזנר מתקרב אל נסיבות החיים האמיתיים ששינו אותו. מייק מתגלה כמוסיקאי ומספר סיפורים, מוצא את המנגינות שלו ואת המילים לחשוף עצמו. האלבום הושלם בתקופה של שנתיים בהן פוזנר חזר אל הבית מחוץ דטרויט שבו הוא גדל, כדי לשהות במחיצת אביו, חולה סופני, בחודשים האחרונים שלו. האלבום, המספר את סיפורו, עוסק באהבה, באובדן ובסופו של דבר קבלת המציאות.
השיר "שיר עליך" מספר את המאמץ המודע לחשוב על משהו מלבד על האדם שאתה חושב עליו. השיר עוסק בניסיון לשמר איכות החיים שגרתית, אפילו כשדברים טראומטיים קורים לנו. האלבום מצליח לא להתמקד בנושאים כבדים יותר מדי זמן. בסינגל “Move On” מתאר פוזנר קבלת הכאב זה כדי להמשיך הלאה. לצורך כך אתה באמת צריך להרגיש את הכאב. השיר מדגיש הייחוד של פוזנר ככותב שירים: תאור מצבים פשוטים החושפים מה שאנשים הם באמת חושבים. ב – Drip כתיבה בשיטת טפטוף מזרם התודעה – פוזנר לוכד את תחושת האובדן במהלך המעבר מהתבגרות אל אמצע שנות העשרים, ואחר-כך הכניסה לבגרות היותר מגובשת של שנות השלושים. הוא שולל את הציפייה הדמיונית שעד שנגיע לגיל מסוים, אנחנו אמורים להרגיש משהו מסוים על עצמנו ועל העולם שמסביבנו. השיר מסתיים עם מייק שאומר לאביו "אני מרגיש כאילו אני תמיד בורח."
זהו האלבום השני שפוזנר כולל דיבור מילולי בין השיירם על איך הוא רוצה שאנשים יחוו את היצירה שלו. הפעם זה עובד טוב יותר מבפעמים הקודמות, כי הוא מתחבר טוב יותר לקונטקסט של האלבום. המוסיקה המלודית להפליא אקוסטית בבסיסה מערבת לעיתים היפ-הופ, השילוב של ז'אנרים שונים מדגים את צמיחתו של פוזנר כאמן. A Real Good Kid הוא אלבום מתקשר מכל בחינה – של חקר אותנטי החוויות האישיות והאנושיות שעבר פוזנר.

Song About You

Move On

1. January 11th, 2017
  2. Wide Open
  3. Song About You
  4. Move On
  5. Drip
  6. Staring at the Fire
  7. Perfect
  8. Amen
  9. Stuck in the Middle
  10. One More Song
  11. How It's Supposed to Be
שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן