עדן בן זקן צילום מרגלית חרסונסקי

עדיין לא המלכה

עדן בן זקן

"מלכת השושנים" ההשקה, רידינג 3
3/5

אוכל, שתייה, סלבס, אנשי הז'אנר, צלמי פאפרצי. השקיעו כדי שהופעת ההשקה של עדן בן זקן לתקשורת תהפוך לאירוע חגיגי. לא הייתי צריך תשעה שירים כדי להבין, שכלת השמחה עצמה עדיין אינה מוכנה למעמד המתוקשר ולחגיגה הגדולה.
אקס פקטור מאחוריה, לא מעט להיטים, "זהב" על שיאי הורדות, זמרת השנה. זה מספיק? – ממש  לא. ההופעה ברידינג 3 הייתה כמעט אנטי קליימקס. עדן בן זקן אינה בשלה עדיין להופעת במה המכבדת את כל הטררם. הנוכחות הבימתית שלה אנמית, האישיות שלה כחושה, וגם הצד החזק שלה – הקול – נשמע לעיתים  צעקני על רקע תזמורת, שניגנה כאילו על אוטומט, מנותקת ממנה. בעיקר – לא שמעתי את הנשמה של עדן, משהו מעבר לסלסול, שאתה מצפה מזמרת שכבר צברה תארים, הורדות  וצפיות.
ליבי לעדן בן זקן. בונים עליה הררי ציפיות, מכינים אותה כדי להיות מלכת הז'אנר הבאה, לכבוש את הקהל, למלא אולמות גדולים, אבל לפי ההופעה הזו, רתמו את העגלה לפני הסוסים. עדן בן זקן עם אלבום אחד בלבד, אישיות רזה של זמרת גדולה, עדיין יותר מושא הערצה עכשווי של השכנה ממול, לא בוגרת דיה להיכלי תרבות. שרית חדד עוד יכולה ללמד אותה משהו על הופעה, לפני שהיא יוצאת למסע הופעות.
אני ממשיך את מה שכתבתי בביקורת על אלבום הבכורה שלה, "מלכת השושנים": קול מעולה, סלסול חבל"ז עדיין אינם מספיקים. אפילו בקאבר לקריסטינה אגילרה, Hurt, החמיצה את ההזדמנות לתת משהו משל עצמה. עדן בן זקן בשלב זה של הקריירה, נשמעת כמי שמוכתבת יותר מאשר מכתיבה קו אומנותי. היא מכוונת מטרה, כי סימנו מטרה להפוך אותה לכוכבת הפופ הים תיכוני החדשה. מעשית, זה קורה. יצירתית-מנטלית-אומנותית – רחוקה עדיין מרמות של זמרת גדולה באמת. עדיין לא המלכה. 

נגנים: אלי קשת – קלידים: מחשב והפקה מוזיקלית, כפיר גרנות – תופים, קובי קלר – גיטרה בס, אבי בן שטרית – גיטרה מזרחית, אבי עזרא –דרבוקה, יואב שפי – גיטרות, גיל ציפורי – כלי הקשה.

שירים: מנגינה, פיסה מזכרוני, מלכת השושנים, שיכורים מאהבה, שומרת מרחק, שורף בעיניים, שיר של אלבינה, כמה רזית, Hurt  – קאבר לכריסטינה אגילרה

צילום: מרגלית חרסונסקי

מלכת השושנים – ביקורת אלבום

וידיאו: מנגינה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

  1. יוסי יקר
    מקווה שתבין שאלבום הזה עדיין בתחילת דרכה של עדן
    ועדיין מצפה לה דרך ארוכה של הצלחה
    מקווה לשמוע ממך גם על דברים טובים שיקרו איתה
    אני יודע שכאן זה קשה להסביר איך המופע המושמע בקליפ
    עדיין בהתחלה זה נורא תלוי איך בהמשך יהיה
    מאמין איתך ביחד
    אנונימי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן